fbpx

Naša zgodba: Kako se je rodila Agilia?

O nas

Piše:Špela Munih Stanič

Naša zgodba se začne, kot da bi gledali film na televiziji. Po spletu okoliščin se ljudje srečujemo. In nato spet in spet. Vse dokler iz vseh pripetljajev in skupnih doživetij ne pride do usodnega razpleta. Naključje?

Prva lekcija vodenja

Dobrih dvajset let je že, kar je Špela, kot mlada diplomantka, vstopila v pisarno v sedmem nadstropju poslovne stolpnice v centru Ljubljane, v kateri je že nekaj mesecev delala takrat še absolventka Janja. Janjine presenečene oči so več kot očitno izdajale dejstvo, da o tem, da naj bi prišla nova sodelavka, ne ve nič.

Prva lekcija o komunikaciji vodij je bila s tem pridobljena.

Dve ekonomistki, polni entuziazma in optimizma, pripravljeni da spremeniva stare načine dela in premakneva stvari naprej. Ideje so vrele. Odnos se je gradil in motivacija je rasla. Realizacija je sledila. Ponosni sva bili na projekte, ki sva jih skupaj izpeljali.

Zavzetost za delo in goreče zagovarjanje svojih idej (tudi tako goreče, da naju je vodja poslal iz pisarne, naj se malo umiriva) in stopanje iz cone udobja (takrat nisva vedeli, da sploh obstaja), sta naju ločevali od večine dveh tisočev takratnih sodelavcev. Prav zato sva v letih, ki so sledila, dobivali nove priložnosti, menjavali pozicije in nabirali znanja.

Z vizijo in vztrajnostjo do spin off podjetja

Vizija razvoja, medsebojna podpora, hvaležnost za pohvalo in kritiko ter agilnost, so naju po več letnem vztrajanju in številnih spisanih različicah poslovnih načrtov, v začetku leta 2006 pripeljali v vodstveni tim »spin off«, oz. novonastalega hčerinskega podjetja.

Z odlično podjetniško idejo, entuziastičnim delom, kot bi bili lastniki in ne le »najeto poslovodstvo«, smo dosegli rezultate, ki jih niti največji optimisti niso predvideli. V le par letih je podjetje preraslo iz začetnih 23 zaposlenih, v podjetje z več kot 100 sodelavci.

Razvili smo odlične produkte, ki so se na trgu močno uveljavili, kot na primer ta na spodnji sliki.

Prihodke smo več kot podvojili. Dosegli smo najvišjo dobičkovnost prihodkov v Skupini. Zaposleni so pri merjenju organizacijske klime našemu podjetju dodelili takrat najvišjo oceno v celi Sloveniji.

Delo v tem podjetju je bilo resnično navdihujoče. Želja po novih znanjih naju je pripeljala do magistrskega študija podjetništva. Več let pa sva se poleg službe preizkušali še kot predavateljici in poslovni svetovalki.

Za nekaj let se je najina poslovna pot, zaradi nadaljnjega razvoja kariere, razšla. A ostali sva prijateljici, svetovalki in podpornici.

Priznanje Artmedia

In kot pravijo, po sedmih letih vse prav pride, predvsem pa dobri prijatelji in sodelavci. Ponovno sva se znašli v isti organizaciji, a v povsem drugi panogi. Ponovno na vrhu.

Špela je to leto stopila med ženske, ki kot managerke »prebijejo stekleni strop« in postala prejemnica managerske nagrade Artemida. Morda tudi zaradi tega, ker sama ni verjela v to, da strop sploh obstaja. Vedno lahko dosežeš več.

Nadgranja z NLP znanji

In tako je tudi bilo. Par je postal tim, saj je vanj vstopila še ena izjemna oseba –  Erika. Zanesljiva, odločna, natančna in preudarna. Tri različne osebe z enakimi vrednotami in cilji. Zaupanje se je stkalo in pet let smo skupaj ustvarjale organizacijo za prihodnost.

Učile smo se novih veščin in našim magistrskim nazivom dodale še mednarodne certifikate NLP Mojster praktik.

Z vedno več znanja smo iz nemogočega delale mogoče. In tudi tokrat rezultati niso izostali.

Pol stoletja star javni zavod, se je leta 2018, zaradi uspešnega trženja in prodaje, uvrstil na lestvico hitro rastočih podjetij – med slovenske Gazele, kot edini javni zavod v več letih prej in kasneje.

Izjemni prodajni rezultati, večkratnik dobička, številne mednarodne nagrade, spremenjena podjetniška kultura in odlična klima so zaznamovali uspeh.

Pomembna kljukica v managerski karieri je bila s tem narejena. 

Februarja 2020, je na konferenci v španski Sevilli nastala slika naše zgodbe. Skupaj premikamo gore.

Ob poslušanju predavanj, smo prišle do spoznanja, da smo lahko ponosne na obseg znanja in izkušenj, ki ga imamo. Naše znanje ni le teorija, ampak preverjeno deluje v praksi. Kar znamo, živimo in delamo. Imamo izkušnje kot managerji, v različnih panogah, različnih oblikah in velikosti podjetij. Imamo dobre in slabe izkušnje, vemo kaj deluje in kaj ne. Čas je, da to delimo z drugimi.

In kot vedno, tudi sedaj: od besed k dejanjem – nastala je Agilia.

Svetovalno izobraževalni center, kjer so glavne vrednote etičnost, znanje in dobri medsebojni odnosi. Center v katerem lahko izpolnjujemo poslanstvo, ki nas motivira in osrečuje: deliti znanje,  prispevati k motiviranosti, zavzetosti in agilnosti vaših zaposlenih ter s tem ustvarjati nove odlične zgodbe.

Zgradimo novo odlično zgodbo skupaj z vami?

Več naših prispevkov

Power Point predstavitev ob kateri nihče ne zeha

Če želite pripraviti PowerPoint predstavitev, ki bo resnično navdušila vaše občinstvo, morate upoštevati več ključnih vidikov. Pomembno je, da predstavitev ne vsebuje zgolj vsebine, ampak tudi pravilno strukturo in oblikovanje. Model 4MAT je odlično orodje, ki vam lahko pomaga doseči ta cilj.

Poleg 4MAT modela je pomemben uvod in zaključek. Le-ta je priložnost, da pustite trajen vtis na občinstvo. Lahko povzamete ključne točke, vključite navdihujoč citat ali postavite vprašanje za razmislek. Pomembno je, da se odzovete na potrebe in preference poslušalcev ter ustrezno prilagodite komunikacijo.

S pravilno uporabo modela 4MAT in ustrezno izvedenimi koraki lahko pripravite PowerPoint predstavitev, ki bo resnično navdušila in osvojila vaše občinstvo.

Preprečitev izgorelosti na delovnem mestu

Izgorelost na delovnem mestu je kompleksen problem, ki zahteva celostni pristop k reševanju. Viktor Frankl poudarja pomen skrbi za telesno, duševno in duhovno dobrobit posameznika. Izgorelost je tako individualen kot organizacijski problem, pri čemer organizacije lahko s premišljenimi strategijami zmanjšajo stres in izboljšajo dobrobit zaposlenih.

Razlike v doživljanju obremenitev med generacijami so pomembne, saj vsaka generacija doživlja pritiske in izzive na delovnem mestu drugače. Ključno je vzpostaviti podporno in razumevajoče delovno okolje ter spodbujati odprtost in sodelovanje med sodelavci.

Uravnotežen delovni ritem, jasno določene delovne ure ter redni odmiki med delom so ključni pri preprečevanju izgorelosti. Poleg tega so pomembni tudi programi za obvladovanje stresa in sprostitvene dejavnosti, ki zmanjšujejo občutke izgorelosti ter spodbujajo celostno dobrobit zaposlenih.

Nenehno izobraževanje in podpora zaposlenim pri obvladovanju stresa ter osebnem in profesionalnem razvoju so ključnega pomena za dolgoročno preprečevanje izgorelosti na delovnem mestu. Z ustrezno podporo in strategijami lahko organizacije izboljšajo delovno okolje ter zagotovijo boljše počutje in uspešnost zaposlenih.

Kaj so pasti toksične pozitivnosti

Kakšne so pasti toksične pozitivnosti, pomen čustvene inteligence ter avtentičnega izražanja čustev. Družba spodbuja pozitivno razmišljanje, kar včasih vodi v zanikanje ali potlačevanje neprijetnih čustev, kar na nas slabo vpliva. Zavedajmo se pomena sočutja in empatije, kako lahko razvijanje čustvene inteligence pomaga graditi bolj zdrave odnose. Premagajmo toksično pozitivnost v vsakdanjem življenju z ohranjanjem zdravega ravnovesja, odkritim pogovorom o čustvih, postavljanjem meja in z uporabo orodij za samopomoč. Resnična moč je v sprejemanju vseh čustev, ne le tistih, ki se zdijo ‘pozitivna’, kar vodi do notranjega ravnovesja in izboljšanja kakovosti življenja.

Agilia
Pregled zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo.

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do medmrežja, da bi lahko prepoznavala posamezne naprave, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.