fbpx

Aktualne poslovne delavnice
s področja:

Komunikacija in gradnja odnosov

(interne delavnice za zaključene skupine)

Največkrat izvajane delavnice

AGILIA delavnica_Komunikacija_Spoštljiva in prepričljiva_razumevanje_sodelovanje

1-dnevna delavnica

Spoštljiva in prepričljiva KOMUNIKACIJA

Se kdaj počutite ujete v labirintu nejasne ali neučinkovite komunikacije? Vam komunikacija z drugačnimi od vas še vedno predstavlja izziv?

Vstopite v razburljivo potovanje skozi “komunikacijske labirinte”.

Spoznajte, kako v komunikaciji deluje naš um. Odkrijte ključ do spretnega komuniciranja in gradnje odnosa s široko paleto sogovornikov.

Komunikacija z drugačnimi je lahko izziv, s primernimi orodji pa le priložnost za bogatejše medsebojno razumevanje in uspešno povezovanje.

1do 2-dnevna delavnica

TEŽAVNI SOGOVORNIKI: učinkovite tehnike za razreševanje konfliktnih situacij v poslovnem svetu

Pogosto se znajdemo v situacijah s »težavnimi« sogovorniki, ki nam s svojim pasivno-agresivnim ali agresivnim vedenjem, v komunikaciji povzročajo stres, strah in negotovost.

Ujamemo se na trnek, kar nas odpelje v situacijo, kjer izgubimo nadzor, zaidemo v konflikt ali se umaknemo brez rešitve problema.

Postanite v komunikaciji z zahtevnimi sogovorniki bolj učinkoviti in samozavestni.

Nadgradite kompetence in se naučite uporabe ustreznih tehnik in pristopov za ravnanje v različnih situacijah nestrinjanja. Z novimi znanji in treningom se boste asertivno odzivali tudi v trenutno za vas neobvladljivih trenutkih.

Agilia_težavni sogovorniki_agresivne stranke_reklamacije_konflikti
AGILIA_delavnica_priprava iz izvedba učinkovite poslovne predstavitve_z napredno rabo Power Pointa_javni nastop_trema_suveren nastop_trening_prepročjivost

1 do 2-dnevna delavnica, tudi v sklopu DIGITALNIH veščin

UČINKOVITA POSLOVNA PREZENTACIJA (z napredno rabo Power Pointa) 

Nadgradite svoje znanje priprave poslovne predstavitve. Z orodjem Power Point lahko nastane zelo dolgočasna ali pa dinamična in prepričljiva prezentacija.

Postanite mojster priprave in izvedbe zanimive, privlačne in strokovne predstavitve, ki ji bodo udeleženci z zanimanjem sledili ter s katero bomo dosegli svoj namen.

Delavnica vključuje praktično delo: priprave lastne predstavitve in  izkušnjo nastopa pred skupino, s celostno povratno informacijo (kaj je šlo odlično in kje je še prostor za izboljšave).

Posodobljene delavnice

1do 2-dnevna delavnica

ASERTIVNA IN STRUKTURIRANA KOMUNIKACIJA

Jasen prenos informacij in asertivna vedenja so osnova za gradnjo odnosov in ustvarjanje sodelovalnega okolja. Kljub temu, da se trudimo, nam to vedno ne uspe.

Nadgradite svoje znanje in poskrbite, da boste svojim sodelavcem posredovali navodila in delegirali naloge tako, da bodo pričakovanja usklajena.

S strukturirano komunikacijo bodo vaša sporočila jedrnata, pojasnjevalna in usmerjevalna ter kot taka tudi podpora učinkovitemu odločanju. Ob tem poskrbite za asertivnost in spoštljivost.

AGILIA delavnica_Komunikacija_Asertivna in strukturiranaanje
AGILIA_delavnica_konstruktivna povratna informacija_pohvala in kritika_konflikti_komunikacijske veščine

1 do 2-dnevna delavnica

S PODAJANJEM POVRATNE INFORMACIJE IN GRADNJO ODNOSA DO MOTIVIRANIH SODELAVCEV

S prihodom novih generacij in digitalizacije kadrovskih procesov, se je pojavilo več dilem v zvezi s podajanjem povratne informacije.

Kakšen odnos imajo do povratne informacije različne generacije? Kdaj in na kakšen način jo podati? Katero komunikacijsko tehniko uporabiti v določeni situaciji?

Podajanje povratne informacije ni več le veščina. Postaja temeljna usmeritev in potreba podjetij, ki skrbijo za rast zaposlenih.

Osvojite različne tehnike podajanja povratne informacije brez povzročanja močnih čustvenih reakcij in konfliktov. Poskrbite za pristnost, gradnjo odnosov, učinkovitost in zavzetost sodelavcev.

1do 2-dnevna delavnica

SUVERENO JAVNO NASTOPANJE

Tremo pred javnim nastopanjem, pa naj gre za javno predstavitev, vodenje dogodka ali snemanje video vsebin, občuti kar 75 % ljudi, zato se javnemu nastopu izogibajo in celo izgubljajo poslovne priložnosti.

Znebite se odvečne treme ter postanite mojster javnega nastopanja. Odličen javni nastop ni prirojen talent, ampak veščina, ki jo lahko razvije vsakdo.

Naučite se učinkovito strukturirati javni nastop, vzdrževati dober stik z občinstvom, uporabljati govorico telesa, ki okrepi vaše besede in se jasno ter prepričljivo izražati.

Usposobite se za izvedbo samozavestnega nastopa tudi v bolj stresnih situacijah.

AGILIA delavnica_Suvereno javno nastopanje_karizmatične poslovne predstavitve

Pri izvedbi delavnic se fleksibilno prilagodimo potrebam naročnika:

  • Delavnice so zasnovane modularno, kot 1 ali 2-dnevne delavnice.
  • Delavnice vključujejo izbrana orodja NLP ter praktični komunikacijski trening za prenos veščin v prakso.
  • Primeri, poudarki in razpored se prilagodi glede na potrebe naročnika.
  • Na željo naročnika izvedemo izbrano tematiko tudi v obliki krajšega formata.
  • Zahtevnejšim naročnikom, ki želijo doseči globji premik ter utrditi kompetenco komunikacijskih veščin, predlagamo izvedbo Akademije komunikacijskih veščin.

Pišite nam za dogovor.

Predavateljice Agilia

V svetovalno izobraževalnem centu AGILIA smo združeni izkušeni strokovnjaki, z več kot 20 let poslovnih in vodstvenih izkušenj, mednarodnim certifikatom Mojster Praktik NLP ter drugimi certifikati.

mag. Špela Munih Stanič_predavateljica Agilia

mag. Špela Munih Stanič

25-letne izkušnje vodenja različno velikih podjetij prenaša v poslovna svetovanja in predavanja. Je prejemnica nagrade Artemida, ki jo Združenje manager podeljuje vodilnim managerkam za trajni prispevek k razvoju ženskega managementa. 

S svojo pozitivno energijo in zaupanjem v ljudi rada podira namišljene meje. Njena zavzetost, srčnost in optimizem na predavanjih ustvarjajo dobro energijo, ciljna naravnanost pa poskrbi za prenos znanja, izkušenj in praktičnih nasvetov v prakso. Zaupa v moč komunikacije, prožnega uma in suverenega nastopa.

Njena strast so ljudje. Kot mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP  (INLPTA) verjame, da se v vsakem zaposlenem skriva potencial, ki ga vodja lahko odpre. Vodenje vidi kot misijo ustvarjanja dobrih odnosov, temelječih na povezovanju in zaupanju s ciljem rasti sodelavcev.

Diplomirala in magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, na Filozofski fakulteti pa zaključila pedagoško andragoško izobraževanje. Je avtorica, soavtorica in predavateljica programov s področja komunikacije, vodenja, poslovne rasti, gostja okroglih miz, govornica na kongresih in coachinja.

mag. Janja_Milič_Velkaverh-R_Agila

mag. Janja Milič Velkaverh

V svoji več kot 20-letni vodstveni karieri v gospodarstvu je pretežni del časa vodila razvoj v skupini Telekom Slovenije.

Preden je stopila na predavateljsko pot je v javno gospodarskem zavodu opravljala delo svetovalke generalnega direktorja za razvojne zadeve in organizacijo.

Je strastna zagovornica učinkovitega agilnega timskega dela, vključujočega komuniciranja, in kreativne, razvojne miselnosti za čas hitrih sprememb.

Po diplomi s projektnega timskega dela na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je magistrirala s področja organizacijske kulture in notranjega podjetništva v korporacijah

Je mednarodno licencirana de Bono trenerka za metodo Šest klobukov razmišljanja® ter Lateralno razmišljanje®, mojstrica praktik NLP (INLPTA), visokošolska predavateljica, poslovna svetovalka in coach. Zaključila je Akademijo Dialogika (Karnion) ter osvojila več drugih certifikatov po metodah De Bono. Je govornica na  konferencah s področja agilnega timskega dela, komunikacije, trženja in kreativnosti.

S svojimi izkušnjami, naravno igrivostjo in s posluhom za različne ljudi naredi delavnice zanimive, prijete in interaktivne.

Erika-Kriznar-mag.-org.-predavateljica-Agilia

Erika Križnar, mag. org.

V skoraj treh desetletjih delovanja v poslovnem okolju je pridobila bogate izkušnje vodenja in dela z ljudmi, ki jih spretno vnaša v delavnice ter tako popestri vsebino predavanj in jim doda praktično vrednost.

Pri delu jo vodijo entuziazem, močna volja, pozitivna energija in vztrajnost.

Verjame, da kdor dela s strastjo, lahko premika gore, potrebno je le sprožiti pravi gumb.

Magistrirala je iz Organizacije in managementa poslovnih in delovnih sistemov. Je nosilka certifikata Women in Leadership za izvršilne vodstvene spretnosti. Ima mednarodno licenco mojstrica praktik NLP (INLPTA) in je certificirana coachinja po programu Neuroeducation za izvajanje svetovalnega pogovora, terapije za delo z ljudmi ali vodenje timov in skupin. Svoje znanje nadgrajuje tudi v študijskem procesu na Evropskem inštitutu za realitetno terapijo (teorija izbire). 

Je predavateljica, avtorica in soavtorica delavnic, coachinja in govornica na kongresih na področju osebne in poslovne rasti, komunikacije, motivacije, obvladovanja stresa, prodaje ter gradnje odnosov.

Reference

Zaupali so nam že

Zaupali so nam tudi, reference, naročniki Agilia
Zaupali so nam tudi, reference, naročniki Agilia

Sodelavci so se delavnice Okrepimo komunikacijske kompetence udeležili z velikimi pričakovanji in po delavnici bili zelo zadovoljni.

Predvsem jih je navdušil pristen stik s predavateljicama in primeri iz prakse.

Zato so nekateri sodelavci novo znanje že hitro uporabili na svojem delovnem mestu.”

Janez Damjan

direktor , CPI - Center RS za poklicno izobraževanje

Predavanja so izvrstna v vseh pogledih, predavateljice imajo bogato znanje in izkušnje, ki jih predstavljajo tudi preko vaj. Znanje in veščine, ki jih predavajo v Agilia lahko pripomorejo k boljšemu komuniciranju in osebni rasti.

Priporočam vsem, ki se sprašujejo: “Zakaj pa s tem človekom nikakor ne morem normalno govoriti in delati?”

Mateja Elin Praznik

direktorica, RR & CO. d.o.o.

Delavnica “Trening učinkovitega komuniciranja”, ki jo je za nas izvedlo podjetje Agilia, je bila prava poslastica!

Predavateljica, Erika Križnar, je bila prilagodljiva kot elastika. Ne glede na to, ali smo imeli posebne zahteve glede termina ali pa smo želeli več časa za delo na lastnih primerih, je bila vedno pripravljena prilagoditi se našim potrebam.

Delavnica je bila resnično nepozabna izkušnja za našo zaključeno družbo. Prilagodljivost predavateljice nam je omogočila, da smo bili deležni izobraževanja, ki nam je bilo pisano na kožo. In seveda. Predavateljica je znala ustvariti sproščeno vzdušje, kjer smo se počutili udobno in bili pripravljeni sodelovati.

Delavnico in predavateljico toplo priporočamo vsem, ki si želijo izboljšati svoje komunikacijske veščine. Prepričani smo, da boste odnesli veliko koristnih znanj, ki jih boste uporabili tako v poslovnem kot privatnem življenju.”

Aleš Plantan

direktor, FINSKATT d.o.o.

Z Agilio smo poglobili kompetence obvladovanja komunikacije s težavnimi sogovorniki ter razreševanja različnih konfliktnih situacij.

Z izvedbo delavnic smo zelo zadovoljni, še posebej z organizacijo in s fleksibilnostjo predavateljev, ki so se pri izvedbi zelo prilagodili našim specifikam in potrebam. Strokovnost je bila na visoki ravni, vključili so tudi sodelovanje psihoterapevta.

Pridobljena znanja in veščine iz delavnice zaposlenim pri delu dobro služijo in jih s pridom uporabljajo.”

Polona Smolej

vodja za splošne zadeve in kadre, JEKO, d.o.o.

Prizadevamo si, da v ekipi poslušamo, spoštujemo in upoštevamo mnenje vseh zaposlenih in da je naša komunikacija odprta, dvosmerna. Ne skoparimo s pohvalami in smo obzirni pri kritikah. Vseeno pa se zavedamo, da lahko še bolje izkoristimo potencial vsakega posameznika in da se stresnim situacijam ne da popolnoma izogniti.

Zato smo izbrali Agilio, da je za nas izvedla delavnice na teme komuniciranja in kreativnega razmišljanja. Zdaj s pridom izkoriščamo pridobljene nove veščine. Še bolje smo spoznali sami sebe in sodelavce, predvsem pa na praktičnih primerih ugotovili, kako različnost bogati naše razmišljanje, ideje in rešitve.

Delavnice so bile zares zanimive, pridobljeno znanje pa zelo uporabno pri vsakdanjem delu s sodelavci, strankami ali pri snovanju novih idej.
Izjemni predavateljici, Špela in Janja, sta pri usvajanju veščin komuniciranja in kreativnega razmišljanja pika na i super izobraževanjem.
Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.”

Marko Domazet

direktor, ARS PHARMAE, d.o.o.

S predavateljico Špelo sva nekoč bili sodelavki. Od nekdaj je bila po duši »učitelj«. V tem blesti. Svoje bogato znanje in veščine, nesebično in iskreno ter kolikor je le mogoče »personalizirano« prenaša naprej.

Sama vodim predan tim v turizmu, kjer je komunikacija z gosti in med seboj, za dobro opravljeno delo in medsebojno razumevanje, ključna. Kljub temu, v trenutkih obremenitev, pride tudi do konfliktnih, manj prijetnih situacij.

Da bi lažje razumeli drug drugega in se znali odzvati tudi drugače, smo se dogovorili, da za nas pripravi delavnico z naslovom »S poznavanjem različnosti do spoštljivosti in razumevanja«.

Bilo je dinamično, aktivno in ciljno usmerjeno. Ves čas nas je spremljal »AHA« efekt. Spoznali smo, da smo vsi popolno nepopolni, kako moramo delovati da bomo odličen team in kako zelo pomembno je aktivno poslušanje.


Toplo priporočam!“

Mojca Samotorčan

vodja Brunarice in Hiše Kosobrin, Kranjska Gora , Evroplus d.o.o.

Z Agilio smo prvič sodelovali pri dvigu komunikacijskih veščin naših farmacevtskih inšpektorjev, ki najpogosteje prihajajo v stik s težavnimi sogovorniki.

Zadovoljstvo je bilo izjemno, zato smo se odločili, da izobraževanje ponudimo vsem zaposlenim na agenciji.

Znanje je vrednota, vendar se le skozi ustrezne komunikacijske kanale lahko oplemeniti. Zato verjamemo, da je prava moč skrita v veščinah ustreznega komuniciranja.«

Tina Cvetko Fonda

Sektor za splošne zadeve, JAZMP

Agilia je za nas izvedla 2-dnevno delavnico “Priprava in izvedba učinkovite poslovne prezentacije z napredno rabo PowerPointa”. Delavnica me je navdušila. Poleg osvežitve znanja o PowerPointu sem pridobila tudi izjemno dragocene veščine za ustvarjanje zanimivih in prepričljivih predstavitev. Spoznala sem tudi nove, naprednejše funkcionalnosti, s katerimi bom lahko prezentacije dvignila še na višji nivo.

Poleg same tehnične priprave prezentacije v Power Pointu smo se naučili tudi, kako si lahko kot predavatelj zmanjšamo tremo, dvignemo svojo karizmatičnost, nadzorujemo svojo besedno in nebesedno komunikacijo ter vzpostavljamo interakcijo s publiko. Vrhunec delavnice je bila zagotovo izvedba predstavitev s strani udeležencev. Vanjo smo skušali vplesti vse, kar smo se v obeh dneh naučili. Med seboj smo si izmenjali tudi konstruktivno povratno informacijo, da bodo naši nastopi lahko v bodoče še boljši.

Zahvala gre tudi predavateljici, Janji Milič Velkaverh, za sproščen, a zelo strokoven in strukturiran način podajanja znanja, za vse praktične nasvete in interaktiven pristop. Delavnica je bila zelo zanimiva in koristna, kar se je odrazilo tudi v aktivnem sodelovanju vseh udeležencev. Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.“

Edita Gerbec

Strokovni sodelavec za kadre, Soške elektrarne Nova Gorica d.o.o., Skupina HSE

Prizadevamo si, da v ekipi poslušamo, spoštujemo in upoštevamo mnenje vseh zaposlenih in da je naša komunikacija odprta, dvosmerna. Ne skoparimo s pohvalami in smo obzirni pri kritikah. Vseeno pa se zavedamo, da lahko še bolje izkoristimo potencial vsakega posameznika in da se stresnim situacijam ne da popolnoma izogniti.

Zato smo izbrali Agilio, da je za nas izvedla delavnice na teme komuniciranja in kreativnega razmišljanja. Zdaj s pridom izkoriščamo pridobljene nove veščine. Še bolje smo spoznali sami sebe in sodelavce, predvsem pa na praktičnih primerih ugotovili, kako različnost bogati naše razmišljanje, ideje in rešitve.

Delavnice so bile zares zanimive, pridobljeno znanje pa zelo uporabno pri vsakdanjem delu s sodelavci, strankami ali pri snovanju novih idej.
Izjemni predavateljici, Špela in Janja, sta pri usvajanju veščin komuniciranja in kreativnega razmišljanja pika na i super izobraževanjem.
Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.”

Marko Domazet

direktor, ARS PHARMAE, d.o.o.

Nekaj utrinkov z delavnic

Iz naših prispevkov

Preprečitev izgorelosti na delovnem mestu

Preprečitev izgorelosti na delovnem mestu

Izgorelost na delovnem mestu je kompleksen problem, ki zahteva celostni pristop k reševanju. Viktor Frankl poudarja pomen skrbi za telesno, duševno in duhovno dobrobit posameznika. Izgorelost je tako individualen kot organizacijski problem, pri čemer organizacije lahko s premišljenimi strategijami zmanjšajo stres in izboljšajo dobrobit zaposlenih.

Razlike v doživljanju obremenitev med generacijami so pomembne, saj vsaka generacija doživlja pritiske in izzive na delovnem mestu drugače. Ključno je vzpostaviti podporno in razumevajoče delovno okolje ter spodbujati odprtost in sodelovanje med sodelavci.

Uravnotežen delovni ritem, jasno določene delovne ure ter redni odmiki med delom so ključni pri preprečevanju izgorelosti. Poleg tega so pomembni tudi programi za obvladovanje stresa in sprostitvene dejavnosti, ki zmanjšujejo občutke izgorelosti ter spodbujajo celostno dobrobit zaposlenih.

Nenehno izobraževanje in podpora zaposlenim pri obvladovanju stresa ter osebnem in profesionalnem razvoju so ključnega pomena za dolgoročno preprečevanje izgorelosti na delovnem mestu. Z ustrezno podporo in strategijami lahko organizacije izboljšajo delovno okolje ter zagotovijo boljše počutje in uspešnost zaposlenih.

Kaj so pasti toksične pozitivnosti

Kaj so pasti toksične pozitivnosti

Kakšne so pasti toksične pozitivnosti, pomen čustvene inteligence ter avtentičnega izražanja čustev. Družba spodbuja pozitivno razmišljanje, kar včasih vodi v zanikanje ali potlačevanje neprijetnih čustev, kar na nas slabo vpliva. Zavedajmo se pomena sočutja in empatije, kako lahko razvijanje čustvene inteligence pomaga graditi bolj zdrave odnose. Premagajmo toksično pozitivnost v vsakdanjem življenju z ohranjanjem zdravega ravnovesja, odkritim pogovorom o čustvih, postavljanjem meja in z uporabo orodij za samopomoč. Resnična moč je v sprejemanju vseh čustev, ne le tistih, ki se zdijo ‘pozitivna’, kar vodi do notranjega ravnovesja in izboljšanja kakovosti življenja.