Komunikacija in gradnja odnosov
aktualne poslovne delavnice
Aktualne delavnice

SPOŠTLJIVO, A PREPRIČLJIVO KOMUNICIRANJE
Umetnost prepričljivega komuniciranja se skriva v tem, kako jasno se znamo izraziti.
Osnove NLP komunikacije, ki bi jih morali poznati vsi, obvezno pa sodelavci z veliko interakcije z ljudmi.

KAKO IZ PASTI TEŽAVNIH ODNOSOV NA DELOVNEM MESTU?
Odnosi na delovnem mestu so najpogostejši vzrok za stres in neprestane konflikte. Ko spremenimo način dela in komunikacijo, obrnemo tudi čustveno naporne situacije v priložnosti za rast.
KOMUNICIRANJE S TEŽAVNIMI SOGOVORNIKI
Delo s težkimi sogovorniki postane bolj obvladljivo z dvigom kompetenc in uporabo ustreznih tehnik in pristopov v komunikaciji. Lahko se naučimo celo obrniti konflikte ter nestrinjanje v svojo korist.

Z UČINKOVITO POVRATNO INFORMACIJO DO GRADNJE ODNOSA
S komuniciranjem vplivamo na odnose, zavzetost in razvoj tima. Z nezadostnim zavedanjem moči komunikacije povzročamo neželjene čustvene reakcije in konflikte med sodelavci.
PRIPRAVA IN IZVEDBA UČINKOVITE PREDSTAVITVE
Nadgradite svoje znanje priprave poslovne predstavitve. Kako pripraviti in izvesti zanimivo, privlačno in strokovno predstavitev v Power Pointu, ki ji bodo udeleženci z zanimanjem sledili?

S POGAJALSKIMI VEŠČINAMI DO USPEŠNEGA IZIDA
Optimalni izid v pogajanjih ni zmaga za vsako ceno. Pogajanja so uspešna, če so z izidi dovolj zadovoljne vse vpletene strani. A včasih preprosto ne gre. Opremite se s pogajalskimi veščinami.

S PERSONALIZANIM PRISTOPOM DO UČINKOVITEJŠE PRODAJE
Z mlačnim prodajnim pristopom, ki ne upošteva psihologije sprejemanja odločitev strank, se kar pri 80 % prodajnih sestankov izgubi priložnost za uspešno sklenitev posla. Opremite prodajno ekipo z orodji za učinkovito vodenje prodajnega dialoga.

Zaupali so nam tudi


Z Agilio smo poglobili kompetence obvladovanja komunikacije s težavnimi sogovorniki ter razreševanja različnih konfliktnih situacij.
Z izvedbo delavnic smo zelo zadovoljni, še posebej z organizacijo in s fleksibilnostjo predavateljev, ki so se pri izvedbi zelo prilagodili našim specifikam in potrebam. Strokovnost je bila na visoki ravni, vključili so tudi sodelovanje psihoterapevta.
Pridobljena znanja in veščine iz delavnice zaposlenim pri delu dobro služijo in jih s pridom uporabljajo.”
Prizadevamo si, da v ekipi poslušamo, spoštujemo in upoštevamo mnenje vseh zaposlenih in da je naša komunikacija odprta, dvosmerna. Ne skoparimo s pohvalami in smo obzirni pri kritikah. Vseeno pa se zavedamo, da lahko še bolje izkoristimo potencial vsakega posameznika in da se stresnim situacijam ne da popolnoma izogniti.
Zato smo izbrali Agilio, da je za nas izvedla delavnice na teme komuniciranja in kreativnega razmišljanja. Zdaj s pridom izkoriščamo pridobljene nove veščine. Še bolje smo spoznali sami sebe in sodelavce, predvsem pa na praktičnih primerih ugotovili, kako različnost bogati naše razmišljanje, ideje in rešitve.
Delavnice so bile zares zanimive, pridobljeno znanje pa zelo uporabno pri vsakdanjem delu s sodelavci, strankami ali pri snovanju novih idej.
Izjemni predavateljici, Špela in Janja, sta pri usvajanju veščin komuniciranja in kreativnega razmišljanja pika na i super izobraževanjem.
Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.”
Nekaj utrinkov z delavnic









