Težavni sogovorniki:
od preprečevanja konfliktov do gradnje odnosa
on-line delavnica
posebna ponudba v juniju

SE ZAPLETATE PRI KOMUNIKACIJI S TEŽAVNIMI SOGOVORNIKI?
Pri tem prav gotovo niste osamljeni.
Večinoma nas intuicija kar dobro vodi v komunikaciji s sebi podobnimi. Ko pa moramo sodelovati z drugačnimi od nas, včasih celo z zares težavnimi sogovorniki, se nam ustavi, pa naj bo to znotraj tima, med sodelavci, s strankami ali v privatnem življenju.
DELAVNICA TEŽAVNI SOGOVORNIKI: od preprečevanja konfliktov do gradnje odnosa
Uporabite nove prijeme za preseganje odpora v komunikaciji z različnimi tipi ljudi. S tem se ne boste le izognili konfliktom, pač pa lahko s takšnimi sogovorniki celo zgradite kakovosten in sodelujoč odnos.
Saj veste: “V gradnjo odnosa lahko vlaga (le tisti), ki to zna.
TEŽAVNI SOGOVORNIKI: le drugačni ali toksični?
Kako prepoznamo težavne sogovornike?
– izražajo zelo nespoštljiv odnos,
– gospodovalno, ignorantsko ali vzvišeno držo;
– ali pa se neupravičeno razburjajo,
– vsiljujejo svoje mnenje
ali se kako drugače agresivno ali manipulativno vedejo…
Težavne situacije so vsem, ki dnevno poslujejo s strankami (po telefonu, neposredni fizični stik v poslovnih prostorih, preko pulta ali po e-pošti), zelo dobro poznane.
Marsikomu (žal) tudi pri delu s sodelavci znotraj timov.
Ob težavnih sogovornikih se prav gotovo ne počutimo dobro in zato z njimi težko delamo.
Kako torej ohraniti “mirno kri” in celo pripraviti sogovornika na sodelovanje?

Podrobnejša vsebina
MODUL 1
PREPOZNAJMO RAZLIČNE KOMUNIKACIJSKE TIPE: POT DO MEDSEBOJNEGA RAZUMEVANJA

- Ozavestimo, kako ljudje filtriramo in po svoje interpretiramo komunikacijo – vse se začne z dobrim stikom
- Spoznajmo svoj komunikacijski tip: kateri so naši prevladujoči zaznavni kanali in meta programi? Smo res tako popolni?
- Naučimo se prepoznati komunikacijske tipe pri drugih: v čem so drugačni od nas in kako je potrebno prilagoditi pristop?
- Z empatijo do razumevanja in sprejemanja različnih sogovornikov
MODUL 2
TEHNIKE ZA KOMUNICIRANJE S TEŽAVNIMI SOGOVORNIKI IN GRADNJO ODNOSA

- Prepoznajmo komunikacijske stile sogovornikov: agresivni, pasivni pasivno agresivni, asertivni
- Ko zaidemo v konflikt: sočutni model v treh korakih
- Kako reči ne brez slabe vesti?
- Vpliv vodenja notranjega dialoga na izid komunikacije s težavnim sogovornikom
- Kdo so zares težavni sogovorniki? Kako z njimi?
Predavateljici
Delavnico vodita izkušeni strokovnjaki, z več kot 20 let poslovnih in vodstvenih izkušenj, mednarodnim certifikatom Mojster Praktik NLP ter drugimi certifikati.
mag. Špela Munih Stanič
Predavateljica s 25-letnimi vodstvenimi izkušnjami dela z ljudmi, prejemnica nagrade Artemida, ki jo Združenje manager podeljuje vodilnim managerkam v Sloveniji.
Je magistrica ekonomskih znanosti in mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP – nevro-lingvističnega programiranja (INLPTA), svetovalka in poslovni coach.
Verjame, da se v vsakem človeku skriva potencial. S svojo pozitivno energijo in zaupanjem v ljudi rada podira meje, uči in spodbuja. Njena zavzetost in optimizem tudi na predavanjih ustvarjata dobro energijo, ciljna naravnanost poskrbi za znanje, izkušnje in praktični nasveti pa za dobro počutje in motiviranost udeležencev.
mag. Janja Milič Velkaverh
Predavateljica je svoji več kot 20-letni vodstveni karieri pretežni del časa vodila time, službe in področja za razvoj storitev, produktni razvoj in trženje ter projekte organizacijske kulture.
Magistrirala je na Ekonomski fakulteti, pridobila mednarodno licencenco mojster praktik NLP (INLPTA), zaključila Akademijo Dialogika (Karnion) ter osvojila več certifikatov kreativnega razmišljanja. Je tudi svetovalka in poslovni coach.
Verjame, da se v vsakem človeku da spodbuditi agilnost in kreativnost. S svojimi izkušnjami ter naravno igrivostjo, posluhom za različne ljudi ter nenavadne ideje naredi predavanja zanimiva, prijetna in interaktivna.
Nekaj mnenj udeležencev:

“Še posebej mi je bilo všeč prepoznavanje ljudi glede na Vakog, zelo koristno za ugotavljanje in odpravljanje nesporazumov.”
“Super je bilo. Prijetno, sproščeno vzdušje, četudi je bilo preko spleta.”
Zaupali so nam tudi


Več informacij in prijava
POSEBNA UGODNOST V JUNIJU
V juniju omogočamo izvedbo delavnice za zaključeno skupino udeležencev iz vaše organizacije pod posebno ugodnimi pogoji.
Dodatne informacije in prijava
- delavnica poteka on-line, preko MS TEAMS (možen brezplačen dostop preko spleta), ali v živo v vaših prostorih,
- 4 urne delavnica poteka v dveh 90 minutnih sklopih s 15 minutnim odmorom,
- cena – posebna ponudba v juniju: 480 eur za zaključeno skupino do 15 oseb, ddv se ne zaračuna
- delavnica vključuje veliko primerov iz prakse in praktičnih vaj, za dodatno utrjevanje,
- udeleženci prejmejo e-gradivo z vajami in potrdilo o opravljeni delavnici
- v juniju je na voljo le še nekaj prostih terminov.
Prijave zbiramo na:
T: 041 767 628 | E: agilia@agilia.si
Komu priporočamo udeležbo
Veščine učinkovitega komuniciranja bi morali poznati vsi, predvsem pa:
- vodstveni in vodilni delavci,
- vodje timov, mentorji, coachi
- zaposleni v prodaji, trženju, nabavi in kadrovski službi, tajništvu in administraciji,
- zaposleni na delovnih mestih z veliko interakcije s sodelavci ali strankami,
- vzgojitelji, učitelji
- lobisti in pogajalci.
GARANCIJA ZADOVOLJSTVA
Če z delavnico ne bi bili zadovoljni – vam vrnemo denar.