fbpx

Težavni sogovorniki:

od preprečevanja konfliktov do gradnje odnosa

on-line delavnica

posebna ponudba v juniju

Pridružite se nam na on-line delavnici za dvig komunikacijske kompetence.

Agilia_Težavni sogovorniki_posebna ponudba v juniju21

SE ZAPLETATE PRI KOMUNIKACIJI S TEŽAVNIMI SOGOVORNIKI?

Pri tem prav gotovo niste osamljeni.

Večinoma nas intuicija kar dobro vodi v komunikaciji s sebi podobnimi. Ko pa moramo sodelovati z drugačnimi od nas, včasih celo z zares težavnimi sogovorniki, se nam ustavi, pa naj bo to znotraj tima, med sodelavci, s strankami ali v privatnem življenju.

DELAVNICA TEŽAVNI SOGOVORNIKI: od preprečevanja konfliktov do gradnje odnosa

Uporabite nove prijeme za preseganje odpora v komunikaciji z različnimi tipi ljudi. S tem se ne boste le izognili konfliktom, pač pa lahko s takšnimi sogovorniki celo zgradite kakovosten in sodelujoč odnos.

Saj veste: “V gradnjo odnosa lahko vlaga (le tisti), ki to zna.

TEŽAVNI SOGOVORNIKI: le drugačni ali toksični?

Kako prepoznamo težavne sogovornike?
– izražajo zelo nespoštljiv odnos,
– gospodovalno, ignorantsko ali vzvišeno držo;
– ali pa se neupravičeno razburjajo,
– vsiljujejo svoje mnenje
ali se kako drugače agresivno ali manipulativno vedejo…

Težavne situacije so vsem, ki dnevno poslujejo s strankami (po telefonu, neposredni fizični stik v poslovnih prostorih, preko pulta ali po e-pošti), zelo dobro poznane.

Marsikomu (žal) tudi pri delu s sodelavci znotraj timov.

Ob težavnih sogovornikih se prav gotovo ne počutimo dobro in zato z njimi težko delamo.

Kako torej ohraniti “mirno kri” in celo pripraviti sogovornika na sodelovanje

Podrobnejša vsebina

MODUL 1

PREPOZNAJMO RAZLIČNE KOMUNIKACIJSKE TIPE: POT DO  MEDSEBOJNEGA RAZUMEVANJA

Agilia_zagotavljanje nasledstva
  • Ozavestimo, kako ljudje filtriramo in po svoje interpretiramo komunikacijo – vse se začne z dobrim stikom
  • Spoznajmo svoj komunikacijski tip: kateri so naši prevladujoči zaznavni kanali in meta programi? Smo res tako popolni?
  • Naučimo se prepoznati komunikacijske tipe pri drugih: v čem so drugačni od nas in kako je potrebno prilagoditi pristop?
  • Z empatijo do razumevanja in sprejemanja različnih sogovornikov

 

MODUL 2

TEHNIKE ZA KOMUNICIRANJE S TEŽAVNIMI SOGOVORNIKI IN GRADNJO ODNOSA

  • Prepoznajmo komunikacijske stile sogovornikov: agresivni, pasivni pasivno agresivni, asertivni
  • Ko zaidemo v konflikt: sočutni model v treh korakih
  • Kako reči ne brez slabe vesti?
  • Vpliv vodenja notranjega dialoga na izid komunikacije s težavnim sogovornikom
  • Kdo so zares težavni sogovorniki? Kako z njimi?

Predavateljici

Delavnico vodita izkušeni strokovnjaki, z več kot 20 let poslovnih in vodstvenih izkušenj, mednarodnim certifikatom Mojster Praktik NLP ter drugimi certifikati.

mag. Špela Munih Stanič

Predavateljica s 25-letnimi vodstvenimi izkušnjami dela z ljudmi, prejemnica nagrade Artemida, ki jo Združenje manager podeljuje vodilnim managerkam v Sloveniji.

Je magistrica ekonomskih znanosti in  mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP – nevro-lingvističnega programiranja (INLPTA), svetovalka in poslovni coach.

Verjame, da se v vsakem človeku skriva potencial. S svojo pozitivno energijo in zaupanjem v ljudi rada podira meje, uči in spodbuja. Njena zavzetost in optimizem tudi na predavanjih ustvarjata dobro energijo, ciljna naravnanost poskrbi za znanje, izkušnje in praktični nasveti pa za dobro počutje in motiviranost udeležencev. 

mag. Janja Milič Velkaverh

mag. Janja Milič Velkaverh

Predavateljica je svoji več kot 20-letni vodstveni karieri pretežni del časa vodila time, službe in področja za razvoj storitev, produktni razvoj in trženje ter  projekte organizacijske kulture.

Magistrirala je na Ekonomski fakulteti, pridobila mednarodno licencenco  mojster praktik NLP (INLPTA), zaključila  Akademijo Dialogika (Karnion) ter osvojila več certifikatov kreativnega razmišljanja. Je tudi svetovalka in poslovni coach.

Verjame, da se v vsakem človeku da spodbuditi agilnost in kreativnost. S svojimi izkušnjami ter naravno igrivostjo, posluhom za različne ljudi ter nenavadne ideje naredi predavanja zanimiva, prijetna in interaktivna.

Nekaj mnenj udeležencev:

Agilia_testimonial_poslovna delavnica_Krepitev odpornosti na stres_Jasmina Hrastovec, Agitavit

“Še posebej mi je bilo všeč prepoznavanje ljudi glede na Vakog, zelo koristno za ugotavljanje in odpravljanje nesporazumov.” 

“Super je bilo. Prijetno, sproščeno vzdušje, četudi je bilo preko spleta.”

Zaupali so nam tudi

Več informacij in prijava

POSEBNA UGODNOST V JUNIJU

V juniju omogočamo izvedbo delavnice za zaključeno skupino udeležencev iz vaše organizacije pod posebno ugodnimi pogoji.

Dodatne informacije in prijava

  • delavnica poteka on-line, preko MS TEAMS (možen brezplačen dostop preko spleta), ali v živo v vaših prostorih,
  • 4 urne delavnica poteka v dveh 90 minutnih sklopih s 15 minutnim odmorom,
  • cena – posebna ponudba v juniju: 480 eur za zaključeno skupino do 15 oseb, ddv se ne zaračuna
  • delavnica vključuje veliko primerov iz prakse in praktičnih vaj, za dodatno utrjevanje,
  • udeleženci prejmejo e-gradivo z vajami in potrdilo o opravljeni delavnici
  • v juniju je na voljo le še nekaj prostih terminov.

Prijave zbiramo na:

T: 041 767 628  |   E: agilia@agilia.si

Komu priporočamo udeležbo

Veščine učinkovitega komuniciranja bi morali poznati vsi, predvsem pa:

  • vodstveni in vodilni delavci,
  • vodje timov, mentorji, coachi
  • zaposleni v prodaji, trženju, nabavi in kadrovski službi, tajništvu in administraciji,
  • zaposleni na delovnih mestih z veliko interakcije s sodelavci ali strankami,
  • vzgojitelji, učitelji
  • lobisti in pogajalci.

GARANCIJA ZADOVOLJSTVA

Če z delavnico ne bi bili zadovoljni – vam vrnemo denar.  

Iz naših prispevkov

Power Point predstavitev ob kateri nihče ne zeha

Power Point predstavitev ob kateri nihče ne zeha

Če želite pripraviti PowerPoint predstavitev, ki bo resnično navdušila vaše občinstvo, morate upoštevati več ključnih vidikov. Pomembno je, da predstavitev ne vsebuje zgolj vsebine, ampak tudi pravilno strukturo in oblikovanje. Model 4MAT je odlično orodje, ki vam lahko pomaga doseči ta cilj.

Poleg 4MAT modela je pomemben uvod in zaključek. Le-ta je priložnost, da pustite trajen vtis na občinstvo. Lahko povzamete ključne točke, vključite navdihujoč citat ali postavite vprašanje za razmislek. Pomembno je, da se odzovete na potrebe in preference poslušalcev ter ustrezno prilagodite komunikacijo.

S pravilno uporabo modela 4MAT in ustrezno izvedenimi koraki lahko pripravite PowerPoint predstavitev, ki bo resnično navdušila in osvojila vaše občinstvo.

Preprečitev izgorelosti na delovnem mestu

Preprečitev izgorelosti na delovnem mestu

Izgorelost na delovnem mestu je kompleksen problem, ki zahteva celostni pristop k reševanju. Viktor Frankl poudarja pomen skrbi za telesno, duševno in duhovno dobrobit posameznika. Izgorelost je tako individualen kot organizacijski problem, pri čemer organizacije lahko s premišljenimi strategijami zmanjšajo stres in izboljšajo dobrobit zaposlenih.

Razlike v doživljanju obremenitev med generacijami so pomembne, saj vsaka generacija doživlja pritiske in izzive na delovnem mestu drugače. Ključno je vzpostaviti podporno in razumevajoče delovno okolje ter spodbujati odprtost in sodelovanje med sodelavci.

Uravnotežen delovni ritem, jasno določene delovne ure ter redni odmiki med delom so ključni pri preprečevanju izgorelosti. Poleg tega so pomembni tudi programi za obvladovanje stresa in sprostitvene dejavnosti, ki zmanjšujejo občutke izgorelosti ter spodbujajo celostno dobrobit zaposlenih.

Nenehno izobraževanje in podpora zaposlenim pri obvladovanju stresa ter osebnem in profesionalnem razvoju so ključnega pomena za dolgoročno preprečevanje izgorelosti na delovnem mestu. Z ustrezno podporo in strategijami lahko organizacije izboljšajo delovno okolje ter zagotovijo boljše počutje in uspešnost zaposlenih.