fbpx

Učinkovita organizacija dela in časa

(Kako narediti več v krajšem času in ne izgoreti?)

interna delavnica za zaključene skupine

Interna delavnica za zaključene skupine:

AGILIA_delavnica Učinkovita organizacija dela in časa kako narediti več v krajšem času in ne izgoreti

IMATE PREVEČ DELA IN PREMALO ČASA?

Učinkovito upravljaje s časom je ključnega pomena v podjetju na vseh nivojih, saj omogoča pravočasno odzivanje podjetja na priložnosti v okolju in večjo produktivnost.

Za vse nas velja, da ima dan 24 ur. Od tega, kako učinkovito znamo upravljati s časom pa je odvisno, ali smo lastniki našega časa mi sami, ali pa čas upravlja nas.

Vzemimo škarje in platno v svoje roke in organizirajmo čas sebi v prid.

⇓ ⇓ ⇓

PREPREČIMO IZGORELOST Z “WORK-LIFE” RAVNOVESJEM

Današnji tempo življenja je zahteven. Odgovornost za delovne procese se nemalokrat zažira tudi v prosti čas, napetost vpliva na komunikacijo in odnose, s čimer se zmanjšuje celostna kvaliteta življenja ter veča nevarnost izgorelosti.

Izboljšajte svojo produktivnost na delovnem mestu, a hkrati poskrbite tudi za zdravo »work – life« ravnovesje ter spoštljive odnose doma in v službi. Le na tak način se bomo izognili izgorelosti ter poskrbeli za svojo učinkovitost na trajnostno vzdržen način.

Več informacij

Agilia_Učinkovita organizacija dela in časa: kako narediti več v krajšem času in ne izgoreti

Vsebina delavnice

  • kakšen je moj »work-life balance«,
  • organizacija lastnega časa: urniki in to-do liste,
  • dvignimo učinkovitost: znebimo se tatovov časa; pomen fokusa in počitka,
  • določitev prioritet: najprej najpomembnejše,
  • moje dojemanje časa: zakaj so nekateri ljudje vedno točni, drugi pa zamujajo in
  • izdelajmo osebni načrt za bolj učinkovito razporeditev časa.

Še posebej primerno za:

  • direktorje, podjetnike, vodje služb in timov,
  • zaposlene v prodaji, trženju, nabavi, kadrovski službi, strokovnih službah, tajništvu in administraciji,
  • zaposlene na kompleksnejših delovnih mestih in
  • ostale zainteresirane za vsebino.

Predavateljica:

Agilia_mag. Janja Milič Velkaverh_predavateljica_NLP mojster_poslovni coach_predavateljica

mag. Janja Milič Velkaverh

V svoji več kot 20-letni vodstveni karieri je vodila službe za razvoj in trženje v podjetjih Teledat, Najdi.si in TSmedia (Telekom Slovenije) ter kasneje v javnem gospodarskem zavodu svetovala generalnemu direktorju na področju organizacije in razvoja.

Po diplomi z managementa na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je magistrirala s področja organizacijske kulture in uvajanja notranjega podjetništva v korporacijah.

Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP (INLPTA), svetovalka in poslovni coach. Zaključila je Akademijo Dialogika (Karnion) ter pridobila certifikate kreativnega razmišljanja po metodah De Bona.

Ima večletne predavateljske izkušnje na področju agilnega in kreativnega timskega dela, komunikacije, trženja, organizacije poslovanja in kulture podjetja, predava tudi na višješolskih programih ter kongresih.

S svojimi izkušnjami, pridobljenimi v različnih panogah in naravno igrivostjo, posluhom za različne ljudi ter nenavadne ideje naredi delavnice zanimive, prijete in interaktivne.

Zaupali so nam tudi

Zaupali so nam tudi, reference, naročniki Agilia
Zaupali so nam tudi, reference, naročniki Agilia

Predavanja so izvrstna v vseh pogledih, predavateljice imajo bogato znanje in izkušnje, ki jih predstavljajo tudi preko vaj. Znanje in veščine, ki jih predavajo v Agilia lahko pripomorejo k boljšemu komuniciranju in osebni rasti.

Priporočam vsem, ki se sprašujejo: “Zakaj pa s tem človekom nikakor ne morem normalno govoriti in delati?”

Mateja Elin Praznik

direktorica, RR & CO. d.o.o.

Navdušena sem nad vsebino in izvedbo delavnice, ki je potekala v sproščenem in kreativnem vzdušju, zato vse pohvale izvrstni predavateljici.

Obravnavana tematika je bila podana na zanimiv in razumljiv način, podkrepljena je bila tudi s praktičnimi primeri, kar mi bo v veliko pomoč pri mojem delu.

 

Irena Murnc

vodja izpostave Trbovlje, AJPES

Prizadevamo si, da v ekipi poslušamo, spoštujemo in upoštevamo mnenje vseh zaposlenih in da je naša komunikacija odprta, dvosmerna. Ne skoparimo s pohvalami in smo obzirni pri kritikah. Vseeno pa se zavedamo, da lahko še bolje izkoristimo potencial vsakega posameznika in da se stresnim situacijam ne da popolnoma izogniti.

Zato smo izbrali Agilio, da je za nas izvedla delavnice na teme komuniciranja in kreativnega razmišljanja. Zdaj s pridom izkoriščamo pridobljene nove veščine. Še bolje smo spoznali sami sebe in sodelavce, predvsem pa na praktičnih primerih ugotovili, kako različnost bogati naše razmišljanje, ideje in rešitve.

Delavnice so bile zares zanimive, pridobljeno znanje pa zelo uporabno pri vsakdanjem delu s sodelavci, strankami ali pri snovanju novih idej.
Izjemni predavateljici, Špela in Janja, sta pri usvajanju veščin komuniciranja in kreativnega razmišljanja pika na i super izobraževanjem.
Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.”

Marko Domazet

direktor, ARS PHARMAE, d.o.o.

Podjetje Agilia nam je pokazalo kako razvijati odličnost in razmišljati kot pravi inovator, izven prehojenih in že označenih poti. 

Priporočamo podjetjem in organizacijam z visokimi in svet spreminjajočimi se cilji.

Matej Kirn

vodja projekta KOC HRANA 2, GZS

Delavnica kreativnosti je v celoti izpolnila naša pričakovanja.

Udeleženci smo preživeli zelo prijetno dopoldne, v katerem smo skozi teorijo in prakso spoznali nova orodja za spodbujanje kreativnosti v timu.

In – kar je najpomembneje – delavnica je še okrepila timskega duha med nami.”

Urška Močnik

direktorica, Dom upokojencev Idrija

Interna delavnica za vaše zaposlene

    Dogovor za izvedbo interne delavnice za zaključeno skupino vodij v vašem podjetju

    V AGILIA izvajamo interne delavnice za zaključene skupine udeležencev v podjetjih.

    Kontaktirajte nas in skupaj bomo poiskali najboljšo možno izvedbo usposabljanja za vaše sodelavce.

    Ena od naših najpogosteje izvajanih delavnic

    Delavnica: Učinkovita organizacija dela in časa

    • Interna delavnica – delavnico izvedemo po dogovoru z naročnikom za zaključeno skupino (najbolje za celoten tim).
    • Poteka po dogovoru z naročnikom v živo ali preko spleta (preko MS Teams ali Zooma)
    • Je interaktivna, s poudarkom na prenosu znanj in konkretnih tehnik izvajanja sodobnih in učinkovitih razgovorov v prakso.
    • Vsebina delavnice se lahko prilagodi zahtevam naročnika,
    • naročnik prejme delovna gradiva za udeležence in potrdilo ob zaključku.
    • Optimalno štelo udeležencev, ki omogoča visoko stopnjo interaktivnosti, je 6 do 15; pri večjih skupinah se izvedba prilagodi.
    • Obseg: krajša, celodnevna ali 2-dnevna delavnica (odvisno od potreb naročnika)
    • Za dogovor termina pišite na ponudba@agilia.si ali pokličite predavateljico mag. Janjo Milič Velkaverh na 031 602 601.

       

      Agilia_dvig kreativnosti v timu
      AGILIA_delavnica Učinkovita organizacija dela in časa kako narediti več v krajšem času in ne izgoreti

      Zagotovite si svoj termin

      Kontaktirajte nas, z veseljem vam posredujemo več informacij ter nezavezujočo ponudbo.

      E: ponudba@agilia.si

      T: 031 602 601

      Nekaj utrinkov z naših delavnic:

      Naši zadnji prispevki:

      Power Point predstavitev ob kateri nihče ne zeha

      Power Point predstavitev ob kateri nihče ne zeha

      Če želite pripraviti PowerPoint predstavitev, ki bo resnično navdušila vaše občinstvo, morate upoštevati več ključnih vidikov. Pomembno je, da predstavitev ne vsebuje zgolj vsebine, ampak tudi pravilno strukturo in oblikovanje. Model 4MAT je odlično orodje, ki vam lahko pomaga doseči ta cilj.

      Poleg 4MAT modela je pomemben uvod in zaključek. Le-ta je priložnost, da pustite trajen vtis na občinstvo. Lahko povzamete ključne točke, vključite navdihujoč citat ali postavite vprašanje za razmislek. Pomembno je, da se odzovete na potrebe in preference poslušalcev ter ustrezno prilagodite komunikacijo.

      S pravilno uporabo modela 4MAT in ustrezno izvedenimi koraki lahko pripravite PowerPoint predstavitev, ki bo resnično navdušila in osvojila vaše občinstvo.