fbpx

Aktualne poslovne delavnice
s področja:

Vodenje in dvig zavzetosti zaposlenih

(interne delavnice za zaključene skupine)

Največkrat izvajane delavnice

AGILIA_situacijsko vodenje_vodstven stil_dvig zavzetosti_prevzemanje orgovornosti_delegiranje_mentoriranje_gradnja tima

1-dnevna delavnica

SITUACIJSKO VODENJE za dvig učinkovitosti in odgovornosti zaposlenih

Vodenje ljudi je ena ključnih funkcij vsakega vodje. A enaki vodstveni prijemi pri različnih ljudeh in situacijah ne učinkujejo enako dobro.

Odličen vodja mora prepoznati in oceniti, kateri stil vodenja je v dani situaciji najprimernejši.

Brez teh veščin nastajajo konflikti, slabi odnosi in posledično pade zavzetost, ki lahko pripelje tudi do poslabšanja poslovnih rezultatov ter odhoda zaposlenih.

Naučite se učinkovito uporabljati 4 vodstvene stile za večjo osebno učinkovitost in učinkovitost in zadovoljstvo sodelavcev. Vplivajte na njihovo zavzetost in zadovoljstvo.

1do 2-dnevna delavnica

UČINKOVITO TIMSKO DELO

V okolju hitrih sprememb postaja timsko delo osnova za razvoj in rast podjetja ter posameznikov. Četudi člani tima obvladujejo strokovna področja, pa napredka in rasti ni brez učinkovitega sodelovanja. Ta je zaradi naše različnosti, večkrat izziv.

Naučite sodelavce graditi psihološko varno in kreativno okolje, kjer bo tim z izkoriščanjem sinergij in osredotočanjem na vrline posameznikov, lahko dosegel več.

Proaktivnost, spoštljivost, jasna komunikacija, sprejemanje drugačnosti, kultura povratne informacije in konstruktivno reševanje konfliktov, so osnova za dosego skupnih ciljev. Naj timsko delo postane užitek.

AGILIA_preko potenciala posameznika do vrhunskega tima_teambuilding učinek
AGILIA delavnica_Agilnost in inovativnost za vse generacije_tudi v zrelih letih

1 do 2-dnevna delavnica

AGILNOST IN INOVATIVNOST ZA VSE GENERACIJE: zavzetost in uspeh ne poznata meja

Prepogosto verjamemo, da starost določa vlogo sodelavca v kolektivu.

Okrepimo moč agilne miselne naravnanosti in vedenj sodelavcev vseh generacij za uresničevanje lastnih in organizacijskih ciljev.

Izkoristimo potenciale, ki jih skriva medgeneracijsko sodelovanje, z ozaveščanjem svojih prednosti, vrednot in prepričanj. S tem bomo spodbudili večjo angažiranost, pripravljenostjo na spremembe in sodelovanje v timu.

Delavnica, primerna za vse zaposlene, tudi starejše, od katerih se pričakuje proaktivno oblikovanje pobud in predlogov izboljšav. Najbolje se obnese v kombinaciji zaposlenih različnih generacij.

Posodobljene delavnice

AGILIA delavnice_Odlično vodenje sestankov

1-dnevna delavnica

KAKO DO ODLIČNIH IN UČINKOVITIH SESTANKOV?

Sestanki so v delovnem okolju pogosto videni kot nujno zlo. Lahko so časovno potratni, neproduktivni in naporni za zaposlene. Problem se pogosto skriva v slabi pripravi in izvedbi.

Poskrbite, da vaši sestanki postanejo dragoceno orodje za komunikacijo, sodelovanje in sprejemanje odločitev.

Postanite mojster vodenja strukturiranih, produktivnih in učinkovitih sestankov. V živo, hibridno ali na daljavo.

Naučite zaposlene sistematičnega pristopa in ohranjanja jasnega fokusa. Z boljšo organizacijo sestanka in aktivnim sodelovanjem udeležencev lažje in učinkoviteje dosegajte cilje.

1-dnevna delavnica

KAKO OHRANITI IN/ALI OKREPITI MOTIVIRANOST SODELAVCEV?

Motiviranje zaposlenih je ena od najpomembnejših nalog vodstva.

Raziskave kažejo, da je v povprečju v podjetjih 31 % zavzetih zaposlenih, 55 % je nezavzetih in 14 % aktivno nezavzetih. Eden od petih zaposlenih je v raziskavi Gallup poročal, da se je prejšnji dan počutil osamljen, jezen ali žalosten, štirje od desetih pa so čutili veliko stresa.

Opolnomočite svoje vodje. Njihova vloga navdihovanja ljudi še nikoli ni bila bolj nujna. Poznati morajo specifične potrebe, karierne cilje in delovno-življenjske situacije vsakega zaposlenega.

S poznavanjem sodobnih psiholoških pristopov bodo hitreje našli ključ do zavzetosti in zadovoljstva sodelavcev različnih generacij ter razvijali trdnejše odnose s sodelavci.

AGILIA Kako okrepiti ali ohraniti motiviranost sodelavcev_zaposlenih
AGILIA_delavnica_sodobni obdobni razgovor, ki motivira_zavzetost_priprava na letni razvojni razgovor_OKR_SMART cilji_ciljna usmerjenost_coaching_povratna informacija_feedback_konstruktivna pohvala in kritika

1 do 2-dnevna delavnica (primerna tudi za vodstveni team building)

SODOBNI MOTIVACIJSKI RAZGOVORI: razvoj in dvig zavzetosti sodelavcev

Nekdanji »letni razgovor« je v času hitrih sprememb in vstopa novih generacij v podjetja, postal živ in kontinuiran proces, ki sistematično teče vse leto, vrh pa doseže vsakokrat, ko se vodja in sodelavec znajdeta na samem »dogodku«.

Učinkoviti razgovori vzdržujejo zavzetost sodelavca, spodbujajo njegov razvoj in so osnova za doseganje ciljev organizacije.

Potreben je sistematičen pristop, ki povečuje zaupanje in krepi odnose, posebej v času digitalizacije HR procesov.

Če želimo doseči več, je potrebno upoštevati delovanje človekovega uma in širše razumevanje potreb. Gradnja odnosa je dolgoročni proces.

1-dnevna delavnica

VODJE PRI SELEKCIJSKIH RAZGOVORIH: moč osebne empatije in konstruktivnega vedenja vodij za boljši stik s kandidati

Časi, ko je le podjetje izbralo kandidata, so minili. Danes si dobri kandidati izbirajo delodajalca. Selekcijski razgovor mora zato biti zanimiv in navdihujoč.

A žal se vsi vodje tega ne zavedajo. S svojo negativno energijo in naravnanostjo tekom razgovora ali izkazovanjem nezainteresiranost, rušijo interes kandidata in blagovno znamko podjetja, četudi razgovor vodi še tako odličen kadrovik.

Poskrbite, da se kandidati, ki prihajajo k vam na razgovor, ne bodo počutili nezaželene ali celo nevidne.

Opremite svoje vodje z znanji in orodji, da bodo znali ustvariti okolje psihološke varnosti, empatije in dobrega stika ter s tem povišajte željo kandidata, da bi se zaposlil prav pri vas.

AGILIA delavnica_Moč osebne empatije in vedenja vodij pri selekcijskih razgovorih

Vodstvena akademija

AGILIA_Vodstvena akademija_sodobne vodstvene veščine_komunikacija, razvoj sodelavcev, odnosi, konflikti, motivacija, agilna organizacija in vodenje_6 modulov

Več-dnevna vodstvena akademija za sodobne vodstvene veščine

VODSTVENA AKADEMIJA za usposabljanje sodobnih vodij in talentov

Trajnostno voditeljstvo ne pomeni le sledenje družbenim, ekonomskim in okoljskim izzivom. Za doseganje ciljev mora biti vodja sposoben dobre organizacije dela, ki vključuje tudi razvoj procesov dela in ustvarjanja pristnih, ekoloških odnosov, ki krepijo zaupanje ter vodijo sodelavce v zavzetost.

Od sposobnosti ustvarjanja psihološke varnosti v podjetju je odvisno tudi izmenjevanje povratnih informacij, ki so osnova za rast in razvoj sodelavcev in tima.

Vodje nadgradijo vodstvene in komunikacijske veščine z razumevanjem različnosti in okrepijo osebno empatijo. Naučijo se učinkovitih načinov podajanja povratne informacije, pridobijo znanja za boljšo organizacijo dela in časa ter ozavestijo, od kje prihaja motivacija ter kako motivirati sebe in sodelavce.

Pri izvedbi delavnic se fleksibilno prilagodimo potrebam naročnika:

  • Delavnice so zasnovane modularno, kot 1 ali 2-dnevne delavnice.
  • Delavnice vključujejo izbrana orodja NLP ter praktični komunikacijski trening za prenos veščin v prakso.
  • Primeri, poudarki in razpored se prilagodi glede na potrebe naročnika.
  • Na željo naročnika izvedemo izbrano tematiko tudi v obliki krajšega formata.
  • Zahtevnejšim naročnikom, ki želijo doseči globji premik ter utrditi kompetenco komunikacijskih veščin, predlagamo izvedbo Akademije komunikacijskih veščin (ki jo lahko vsebinsko prilagodimo vašim potrebam – od 4 do 6 delavnic).

Pišite nam za dogovor.

Predavateljice Agilia

V svetovalno izobraževalnem centu AGILIA smo združeni izkušeni strokovnjaki, z več kot 20 let poslovnih in vodstvenih izkušenj, mednarodnim certifikatom Mojster Praktik NLP ter drugimi certifikati.

mag. Špela Munih Stanič_predavateljica Agilia

mag. Špela Munih Stanič

25-letne izkušnje vodenja različno velikih podjetij prenaša v poslovna svetovanja in predavanja. Je prejemnica nagrade Artemida, ki jo Združenje manager podeljuje vodilnim managerkam za trajni prispevek k razvoju ženskega managementa. 

S svojo pozitivno energijo in zaupanjem v ljudi rada podira namišljene meje. Njena zavzetost, srčnost in optimizem na predavanjih ustvarjajo dobro energijo, ciljna naravnanost pa poskrbi za prenos znanja, izkušenj in praktičnih nasvetov v prakso. Zaupa v moč komunikacije, prožnega uma in suverenega nastopa.

Njena strast so ljudje. Kot mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP  (INLPTA) verjame, da se v vsakem zaposlenem skriva potencial, ki ga vodja lahko odpre. Vodenje vidi kot misijo ustvarjanja dobrih odnosov, temelječih na povezovanju in zaupanju s ciljem rasti sodelavcev.

Diplomirala in magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, na Filozofski fakulteti pa zaključila pedagoško andragoško izobraževanje. Je avtorica, soavtorica in predavateljica programov s področja komunikacije, vodenja, poslovne rasti, gostja okroglih miz, govornica na kongresih in coachinja.

mag. Janja_Milič_Velkaverh-R_Agila

mag. Janja Milič Velkaverh

V svoji več kot 20-letni vodstveni karieri v gospodarstvu je pretežni del časa vodila razvoj v skupini Telekom Slovenije.

Preden je stopila na predavateljsko pot je v javno gospodarskem zavodu opravljala delo svetovalke generalnega direktorja za razvojne zadeve in organizacijo.

Je strastna zagovornica učinkovitega agilnega timskega dela, vključujočega komuniciranja, in kreativne, razvojne miselnosti za čas hitrih sprememb.

Po diplomi s projektnega timskega dela na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je magistrirala s področja organizacijske kulture in notranjega podjetništva v korporacijah

Je mednarodno licencirana de Bono trenerka za metodo Šest klobukov razmišljanja® ter Lateralno razmišljanje®, mojstrica praktik NLP (INLPTA), visokošolska predavateljica, poslovna svetovalka in coach. Zaključila je Akademijo Dialogika (Karnion) ter osvojila več drugih certifikatov po metodah De Bono. Je govornica na  konferencah s področja agilnega timskega dela, komunikacije, trženja in kreativnosti.

S svojimi izkušnjami, naravno igrivostjo in s posluhom za različne ljudi naredi delavnice zanimive, prijete in interaktivne.

Erika-Kriznar-mag.-org.-predavateljica-Agilia

Erika Križnar, mag. org.

V skoraj treh desetletjih delovanja v poslovnem okolju je pridobila bogate izkušnje vodenja in dela z ljudmi, ki jih spretno vnaša v delavnice ter tako popestri vsebino predavanj in jim doda praktično vrednost.

Pri delu jo vodijo entuziazem, močna volja, pozitivna energija in vztrajnost.

Verjame, da kdor dela s strastjo, lahko premika gore, potrebno je le sprožiti pravi gumb.

Magistrirala je iz Organizacije in managementa poslovnih in delovnih sistemov. Je nosilka certifikata Women in Leadership za izvršilne vodstvene spretnosti. Ima mednarodno licenco mojstrica praktik NLP (INLPTA) in je certificirana coachinja po programu Neuroeducation za izvajanje svetovalnega pogovora, terapije za delo z ljudmi ali vodenje timov in skupin. Svoje znanje nadgrajuje tudi v študijskem procesu na Evropskem inštitutu za realitetno terapijo (teorija izbire). 

Je predavateljica, avtorica in soavtorica delavnic, coachinja in govornica na kongresih na področju osebne in poslovne rasti, komunikacije, motivacije, obvladovanja stresa, prodaje ter gradnje odnosov.

Reference

Zaupali so nam že

Zaupali so nam tudi, reference, naročniki Agilia
Zaupali so nam tudi, reference, naročniki Agilia

Razvojni pogovori in »nova« realnost je tema, ki je še kako aktualna v trenutni situaciji. S pomočjo gospe Janje in gospe Špele smo vodje na Vzajemni prejeli veliko novih načinov in veščin kako ohranjati zavzetost zaposlenih, vzpostavljati medsebojno zaupanje med sodelavcem in vodjo ter kako na učinkovit način spremljati realizacijo ciljev posameznika.

S kombinacijo praktičnih nasvetov in takojšnjim reševanjem konkretnih izzivov, ki sta jih predstavili, smo novosti že takoj vpeljali v naše razvojne pogovore.

Vsekakor zelo dobra nadgradnja za opravljanje pogovorov na prilagojen, oddaljen način”

Marjana Frantar

direktorica kadrovske službe, Vzajemna, d.v.z.

Sodelovanje z Agilio smo sprva vzpostavili za pripravo strategije v okviru projekta ASI.

Svetovanje je bilo opravljeno profesionalno in v dogovorjenih rokih. Upoštevana so bila vsa naša izhodišča, hkrati pa smo dobili veliko dobrih idej in pobud za izboljšave na podlagi predhodno opravljene meritve organizacijske klime.

Tako smo se odločili, da nadaljujemo sodelovanje tudi s projektom »Uvajanje in izvajanje obdobnih razgovorov s sodelavci za dvig motivacije.

Sodelovanje smo razširili tudi na področje izobraževanj.

Delavnice s področja nevrolingvistike so nam odprla nove poglede na sebe in dale osnovo za lažjo in učinkovitejšo komunikacijo s sodelavci in zasebno.

S takšnimi znanji uspešno zmanjšujemo stres in večamo zadovoljstvo sodelavcev.«

Marjana Golmajer Zima

direktorica, Patentna pisarna d.o.o.

Menim, da je gospa Špela v izvedenem predavanju odlično ozavestila ključne korake pri podajanju povratne informacije in izvajanju letnih razgovorov.

Prezentacija in govor sta bila lepo strukturirana, tako da so predavanju lahko sledili tudi novi vodje.«

Nina Podobnik

višji kadrovnik, Hidria d.o.o.

Z Agilio smo se prvič srečali, ko smo se nanje obrnili s prošnjo po predstavitvi projekta ASI na našem dogodku za podjetja.

Na nas so naredili pozitiven vtis njihova odprtost, odzivnost in izkušenost. Ko smo jih na dogodku še doživeli, smo vedeli, da se bodo naše poti še srečevale.

Naslednje srečanje se je zgodilo na delavnici za zaposlene “Kako se motivirati, ko nam pade motivacija”, ki se je dotaknila prav vsakega zaposlenega ne le poslovno ampak tudi privatno.

Strokovna in izkušena predavateljica nas je preko teoretičnih izhodišč, številnih konkretnih primerov in nalog popeljala na področja naših misli, odnosov in ravnanj, kjer je vsakdo lahko našel možnosti za izboljšavo – za ohranjanje umirjenosti, osredotočenosti in pozitivne naravnanosti.

Zaposleni so bili navdušeni nad delavnico in presenečeni, da je dan kljub veliko informacij in aktivnosti tako hitro minil, nova znanja pa že s pridom uporabljajo.“

Mateja Šmid

direktorica, Ljudska univerza Kranj

V BIC Ljubljana smo se v okviru Dneva za kakovost 2024 usmerili v pripravo strategije digitalizacije zavoda. Ta obsežno zgodbo smo pričeli z delavnico z željo, da s sodelavci poiščemo koristne ideje in predloge razvoja digitalizacije v pedagoškem delu in drugih pomembnih procesih v zavodu.

Skupaj z gospo Janjo Milič Velkaverh in širšo delovno skupino smo v delavnici uspešno zasnovali nekaj izhodišč. Zasnove smo se lotili sistematično, po metodi Šest klobukov razmišljanja. Med širokim naborom idej smo najprej prioritizirali glavna področja digitalizacije, ki jih je smiselno v strategiji obravnavati, ter zanje po skupinah oblikovali zametke projektov.

Gospa Janja, ki je delavnico vodila in usmerjala, je s svojim strokovnim pristopom ustvarila prijetno in produktivno delovno vzdušje. Z njeno pomočjo smo odprli “vse registre” in raziskali številne možnosti ter priložnosti, ki jih vidimo na področju digitalizacije. Pri sodelujočih je tudi znala spodbuditi pripravljenost na sodelovanje in odpraviti dvom pred spremembami.

Zasnovani projekti z delavnice in vtisi sodelavcev po zaključenih aktivnostih so bili poleg drugih predlogov zaposlenih odlično izhodišče za pripravo naše strategije digitalizacije. Na podlagi preučitve sodobnih praks in trendov na nacionalni in mednarodni ravni smo tako samostojno oblikovali končni predlog Strategije digitalizacije, skupaj z letnim akcijskim načrtom, ki vključuje nosilce nalog, roke za izvedbo ter določene delne in končne evalvacije.

Prepričani smo, da smo na pravi poti. Iskrena hvala gospe Janji za sodelovanje in za njeno pomoč pri našem »odrivu« v prihodnost, ki je v resnici že naš vsak dan. Zagotovo se še obrnemo nanjo.

mag. Jasna Kržin Stepišnik

direktorica, Biotehniški izobraževalni center Ljubljana

Pri Gospodarski zbornici Dolenjske in Bele krajine, ki je ustanovljena aprila 2007, večplastno zagotavljamo številne strokovne vsebine, dogodke in projekte, s katerimi krepimo konkurenčnost, razvoj, inovativnost in poslovno uspešnost gospodarstva ter kompetence zaposlenih.

Pri naši dejavnosti je ključnega pomena sodelovati s kompetentnimi, strokovnimi in agilnimi izvajalci. Med te prav gotovo sodi ekipa AGILIA s katero sodelujemo od aprila 2022.

V dobrem letu smo z Agilijo oblikovali kar 18 strokovnih vsebin med katerimi so poglobljene intenzivne delavnice (izobraževanja) in posamezni prispevki (predavanja, delavnice) v sklopu naših strokovnih sekcij.

Naše izkušnje z Agilijo so, da se agilno prilagajajo našemu poslanstvu in dejavnosti pri tem nemalokrat presežejo naša pričakovanja ter hkrati dosegajo visoke ocene, ki jih za vsakega izvajalca pri nas določijo predvsem udeleženci naših dogodkov.“

mag. Nina Šab

Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine

Navdušena sem nad vsebino in izvedbo delavnice, ki je potekala v sproščenem in kreativnem vzdušju, zato vse pohvale izvrstni predavateljici.

Obravnavana tematika je bila podana na zanimiv in razumljiv način, podkrepljena je bila tudi s praktičnimi primeri, kar mi bo v veliko pomoč pri mojem delu.

 

Irena Murnc

vodja izpostave Trbovlje, AJPES

Nekaj utrinkov z delavnic

Utrinki z vodstvenih akademij

Agilia_Vodstvena akademija_Sij Acroni
Agilia_letni razgovori_SMART cilji_OKR_vodenje
Agilia_Organizacija dela_Time management_time boxing_prioritete_cilji
AGILIA_vodstvena akademija_učinkovita komunikacija
Agilia_Vodstena akademija_Vodenj_mag. Janja Milič Velkaverh_l
Agilia_Kako do motiviranih sodelavcev_Vodstvena akademija_l
Agilia_delavnica_Vodenje sodelavca z razgovorom_Špela Munih Stanič_letni razgovori_l
Agilia_delavnica_Vodenje sodelavca z razgovorom_Špela Munih Stanič_letni razgovori_l
Agilia_trajnostno voditeljstvo_za Gea College
Agilia_razgovori, ki motivirajo_Korak
Agilia_povratna informacija_Feedback_razvoj zaposlenih
Agilia_letni razgovori_SMART cilji_OKR_vodenje

Iz naših prispevkov

Preprečitev izgorelosti na delovnem mestu

Preprečitev izgorelosti na delovnem mestu

Izgorelost na delovnem mestu je kompleksen problem, ki zahteva celostni pristop k reševanju. Viktor Frankl poudarja pomen skrbi za telesno, duševno in duhovno dobrobit posameznika. Izgorelost je tako individualen kot organizacijski problem, pri čemer organizacije lahko s premišljenimi strategijami zmanjšajo stres in izboljšajo dobrobit zaposlenih.

Razlike v doživljanju obremenitev med generacijami so pomembne, saj vsaka generacija doživlja pritiske in izzive na delovnem mestu drugače. Ključno je vzpostaviti podporno in razumevajoče delovno okolje ter spodbujati odprtost in sodelovanje med sodelavci.

Uravnotežen delovni ritem, jasno določene delovne ure ter redni odmiki med delom so ključni pri preprečevanju izgorelosti. Poleg tega so pomembni tudi programi za obvladovanje stresa in sprostitvene dejavnosti, ki zmanjšujejo občutke izgorelosti ter spodbujajo celostno dobrobit zaposlenih.

Nenehno izobraževanje in podpora zaposlenim pri obvladovanju stresa ter osebnem in profesionalnem razvoju so ključnega pomena za dolgoročno preprečevanje izgorelosti na delovnem mestu. Z ustrezno podporo in strategijami lahko organizacije izboljšajo delovno okolje ter zagotovijo boljše počutje in uspešnost zaposlenih.

Kaj so pasti toksične pozitivnosti

Kaj so pasti toksične pozitivnosti

Kakšne so pasti toksične pozitivnosti, pomen čustvene inteligence ter avtentičnega izražanja čustev. Družba spodbuja pozitivno razmišljanje, kar včasih vodi v zanikanje ali potlačevanje neprijetnih čustev, kar na nas slabo vpliva. Zavedajmo se pomena sočutja in empatije, kako lahko razvijanje čustvene inteligence pomaga graditi bolj zdrave odnose. Premagajmo toksično pozitivnost v vsakdanjem življenju z ohranjanjem zdravega ravnovesja, odkritim pogovorom o čustvih, postavljanjem meja in z uporabo orodij za samopomoč. Resnična moč je v sprejemanju vseh čustev, ne le tistih, ki se zdijo ‘pozitivna’, kar vodi do notranjega ravnovesja in izboljšanja kakovosti življenja.