Projekt ASI
2024
V pripravi je nov razpis za celovito podporo podjetjem za aktivno staranje
PROJEKT ASI: »Naj bodo vaši zaposleni z leti še vedno zavzeti«
Izboljšajte svojo konkurenčno prednost s posodobljeno kadrovsko politiko, ki bo temeljila na večji vključenosti in zagnanosti starejših zaposlenih.
Pridobite EU sredstva za usposabljanje starejših zaposlenih
V pripravi je nov razpis za projekt ASI – usposabljanje starejših zaposlenih. Zaenkrat še ni znano, kdaj bo objavljen naslednji. Pričakovali smo ga že v letu 2023, a je očitno premaknjen na leto 2024.
Ne glede na to, si lahko v tem času izberete izkušenega in zanesljivega partnerja, ki vam bo pomagal pri pripravi razpisa.
Do sedaj je bilo izvedenih že več javnih razpisov za Projekt ASI. Zadnji se je zaključil lani. V vsakem se razpisni pogoji ter podrobnosti glede možnosti uveljavljanja sofinanciranja nekoliko razlikujejo. (V predzadnjem so na primer lahko sodelovali zaposleni, starejši od 45 let, v zadnjem pa od 50 let.)
Se pa vseskozi ohranja prvotni namen Projekta ASI, da se delodajalcem preko strokovne in finančne pomoči olajša usposabljanje starejših zaposlenih s ciljem osvajanja kompetenc, ki pripomorejo k ohranitvi njihove zaposljivosti, podaljševanju njihove delovne aktivnosti in zdravja.
Projekt ASI se je pri zadnjih razpisih izvajal pod okriljem Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije. Sofinancirali so ga Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Usposobite svoje starejše zaposlene – pred njimi je več let aktivne delovne dobe
Življenjska doba prebivalstva se podaljšuje. V skladu s tem se podaljšuje tudi delovna doba.
Generacija nad 45 ali 50 let ima lahko pred seboj še 15 let aktivne delovne dobe, poskrbite, da bodo oboroženi z relevantnimi kompetencami.
Hkrati imajo več poklicnega znanja in so praviloma bolj zanesljivi in odgovorni.
Želijo biti vključeni. Občutek vključenosti in koristnosti je vendarle ena od osnovnih človekovih potreb.
Povečajte verjetnost za uspeh na razpisu in si zagotovite izkušenega zunanjega parterja
V AGILIA smo kot zunanji izvajalec uspešno sodelovali z različnimi podjetji že pri podpori zadnjih dveh javnih razpisov (2019 in 2021).
S pomočjo neprecenljivih izkušenj vam lahko z našimi strokovnjaki nudimo podporo tekom celotnega projekta.
Sodelovanje z omejenim številom podjetij
Naslednji razpis se pričakuje v naslednjih mesecih. Takrat bodo tudi znani točni pogoji.
V kolikor želite biti med prvimi seznanjeni z najpomembnejšimi informacijami z novega razpisa ASI, nas kontaktirajte, da vas dodamo na seznam za obveščanje.
Zaradi zagotavljanja visoke kvalitete strokovne pomoči tekom celotnega projekta, bomo v Agilia sklenili sodelovanje le z omejenim številom kandidatov – prijaviteljem na razpis.
PROJEKT ASI
Želite, da vas dodamo na seznam za obveščanje v zvezi s projektom ASI?
Pišite nam na: agilia@aglia.si
Agilia - vaš zanesljiv partner
Iščete primernega zunanjega izvajalca?
Agilia je izkušen in zanesljiv partner.
Kot zunanji izvajalec smo uspešno sodelovali z različnimi podjetji že pri izvedbi storitev v okviru JP ASI 2019 ter 2021.
Nudimo vam celostno profesionalno podporo, vključno z izvedbo različnih delavnic in usposabljanj za krepitev kompetenc zaposlenih.
Krepimo kompetence:
Na delavnicah in usposabljanjih vam pomagamo krepiti kompetence starejših zaposlenih in jih motivirati za podaljševanje delovne aktivnosti. Delodajalcem pa zagotavljamo podporo za učinkovito upravljanje s starajočo se delovno silo.
Glavne kompetence:
- osnovne in napredne digitalne kompetence, vključno z usposabljanjem za poslovno uporabo ChatGPT
- komunikacija in gradnja odnosov
- timsko delo
- pripravljenost na spremembe
- povečevanje inovativnosti, agilnosti in kreativnosti
- obvladovanje stresa
- javno nastopanje
- razvoj emocionalne inteligence in čuječnosti
- prodaja in trženje
- upravljanje s časom
- trajnostno poslovanje, vodenje in razvoj organizacijske kulture
- poslovni bonton
- coaching
- NLP – nevrolingvistično programiranje
Kontaktirajte nas:
in z veseljem vam pomagamo tekom celotnega projekta ASI 2024 – od razpisa, do priprave strategije in izvedbe usposabljanj.
E: agilia@agilia.si | T: 031 602 601
Nekaj mnenj udeležencev
“Izredno uporabno predavanje, ravno prav praktičnih primerov, odlična predavateljica.”
“Super je bilo. Prijetno, sproščeno vzdušje, četudi je bilo preko speta.”
Usposabljanje starejših zaposlenih
V sklopu projekta ASI 2021-22 so bila financirana usposabljanja starejših zaposlenih (50+) iz področij:
- v prvih dveh kvartalih le za digitalne veščine
- v drugih dveh kvartalih pa tudi za dvig motivacije, razvoja mehkih, splošnih in poklicnih veščin.
Delavnice so se lahko izvajale na daljavo (on-line) ali v živo in so morale biti v dnevnem obsegu od najmanj 5 do 8 šolskih ur.
Za velika in srednja podjetja je veljalo, da so morala na posamezno delavnico prijaviti vsaj 3 udeleženci.
Za izvedbo usposabljanj so bila predvidena 3-mesečna obdobja (kvartali), v katerih je bilo potrebno porabiti predviden delež sredstev, sicer so sredstva propadla.
Na podlagi izkušenj na projektih ASI 2019 nin 2021 znamo v Agilia pripraviti načrt in izvedbo usposabljanj po vaši meri in v skladu z optimalnim koriščenjem razpoložljivih sredstev po kvartalih.
Kako so tekom ASI 2021 potekala usposabljanja?
O delavnicah, kot so se izvajale v preteklih razpisih
Trajanje delavnic in velikost skupine:
- celodnevna delavnica v sklopu projekta ASI traja 5-8 pedagoških ur, k čemur se prišetej še krajše odmore za osvežitev in kosilo; za bolj optimalni izkoristek sofinanciranih sredstev priporočamo 6-urne delavnice
- priporočena velikost skupine: do 15 udeležencev; v skupino lahko vključite tudi zaposlene, ki niso vključeni v projekt ASI
Kje potekajo delavnice in kaj vključujejo?
- lahko poteka v prostorih naročnika ali v drugih primernih prostorih po dogovoru, ki omogočajo izvajanje varnostnih ukrepov
- izobraževanja se lahko organizira tudi na daljavo, preko MS Teams ali Zoom
- delavnice vključujejo predavanja, vaje ter gradiva, ki jih prejmejo udeleženci
- po zaključku delavnice prejmejo udeleženci potrdilo o udeležbi
Prilagodljivost delavnic
- vsebino delavnic se lahko prilagodi v skladu z dogovorom z naročnikom
Zahtevajte svojo ponudbo
- pišite nam in z veseljem vam pripravimo nezavezujočo ponudbo
- cena delavnice je odvisna od trajanja, števila udeležencev in drugih dogovorov
- a brez skrbi, naše cene so precej konkurenčne
Za ponudbo nam pišite na: agilia@agilia.si
O predavateljih
Predavatelji v svetovalno izobraževalnem centru AGILIA so izkušeni managerji in strokovnjaki z več kot 20-let poslovnih in vodstvenih izkušenj.
Naše znanje ni le teorija, temveč preverjeno deluje v praksi.
Zaupali so nam tudi
Agilia - vaš zanesljiv partner
Agilia – vaš partner na projektu ASI 2023-2024
V svetovalno izobraževalnem centu AGILIA smo združeni izkušeni strokovnjaki, z več kot 20 let poslovnih in vodstvenih izkušenj, mednarodnim certifikatom Mojster Praktik NLP ter drugimi certifikati.
mag. Špela Munih Stanič
je prejemnica nagrade Artemida, ki jo Združenje manager podeljuje vodilnim managerkam za trajni prispevek k razvoju ženskega managementa. V vlogi generalne direktorice je vodila več podjetij.
Diplomirala in magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, na Filozofski fakulteti pa še zaključila pedagoško andragoško izobraževanje. Kot mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP (INLPTA), svoje izkušnje vodenja različno velikih podjetij in dela z ljudmi prenaša v poslovna svetovanja in predavanja.
Je avtorica, soavtorica in predavateljica programov s področja komunikacije in vodenja.
Njena strast so ljudje: Verjame, da se v vsakem zaposlenem skriva potencial, ki ga lahko odpre dober vodja ter da je vodenje misija ustvarjanja dobrih odnosov, temelječih na povezovanju in zaupanju.
S svojo pozitivno energijo in zaupanjem v ljudi rada podira namišljene meje. Njena zavzetost, srčnost in optimizem tudi na predavanjih ustvarjajo dobro energijo, njena ciljna naravnanost pa poskrbi za prenos znanja, izkušenj in praktičnih nasvetov, v prakso.
mag. Janja Milič Velkaverh
V svoji več kot 20-letni vodstveni karieri je vodila službe za razvoj in trženje v podjetjih Teledat, Najdi.si in TSmedia (Telekom Slovenije) ter kasneje v javnem gospodarskem zavodu svetovala generalnemu direktorju na področju organizacije in razvoja.
Po diplomi z managementa na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je magistrirala s področja organizacijske kulture in uvajanja notranjega podjetništva v korporacijah.
Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP (INLPTA), svetovalka in poslovni coach. Zaključila je Akademijo Dialogika (Karnion) ter pridobila certifikate kreativnega razmišljanja po metodah De Bona.
Ima večletne predavateljske izkušnje na področju agilnega in kreativnega timskega dela, komunikacije, trženja, organizacije poslovanja in kulture podjetja, predava tudi na višješolskih programih ter kongresih.
S svojimi izkušnjami, pridobljenimi v različnih panogah in naravno igrivostjo, posluhom za različne ljudi ter nenavadne ideje naredi delavnice zanimive, prijete in interaktivne.
Erika Križnar, mag. org.
Med skoraj 30-letnem delovanjem v poslovnem okolju je nabrala bogate izkušnje dela z ljudmi pri delu v nabavi in izjemno uspešnim vodenjem prodajnega tima. Zaradi izjemnih rezultatov se je zavod uvrstil celo med najhitreje rastoča podjetja v Sloveniji – med Gazele.
Diplomirala je iz Upravljanja in poslovanja nato pa je svoje strokovno znanje nadgradila še s strokovnim magisterijem iz Organizacije in managementa.
Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP - nevro-lingvističnega programiranja (INLPTA) ter certificirana coachinja po programu Neuroeducation za izvajanje svetovalnega pogovora, terapije za delo z ljudmi ali vodenje skupin.
Predavateljica in coach s področja osebne in poslovne rasti, komunikacije, grajenja odnosov, obvladovanja stresa, razvoja timov, prodaje in nabave ter nosilka certifikata Women in Leadership za izvršilne vodstvene spretnosti.
Primere iz prakse spretno vnaša v svoja predavanja ter tako popestri vsebino in udeležencem približa praktično vrednost tematike, ki jo predstavlja.
Zakaj Agilia?
Ker smo v AGILIA združeni izkušeni strokovnjaki, z vsaj 20 let poslovnih in vodstvenih izkušenj, mednarodnim INLPTA certifikatom Mojster Praktik NLP ter drugimi certifikati.
Ker smo v zadnji sezoni izvedli več kot 140 izobraževanj, z več kot 2.500 udeleženci, ki so nas ocenili z visoko povprečno oceno 4,86.
Ker so naše delavnice dinamične in interaktivne, z izpostavljenimi primeri iz prakse, z vključenim preizkušanjem s strani udeležencev, s ciljem dejanskega prenosa poslovnih izkušenj v prakso.
Ker smo v zadnjih letih uspešno sodelovali tudi pri izvedbi EU projektov, kot so pametna specializacija KOC – Kompetentna Slovenija, usposabljanje starejših zaposlenih – ASI ter drugih.
Sodelovanje z Agilio smo sprva vzpostavili za pripravo strategije v okviru projekta ASI.
Svetovanje je bilo opravljeno profesionalno in v dogovorjenih rokih. Upoštevana so bila vsa naša izhodišča, hkrati pa smo dobili veliko dobrih idej in pobud za izboljšave na podlagi predhodno opravljene meritve organizacijske klime.
Tako smo se odločili, da nadaljujemo sodelovanje tudi s projektom »Uvajanje in izvajanje obdobnih razgovorov s sodelavci za dvig motivacije.
Sodelovanje smo razširili tudi na področje izobraževanj.
Delavnice s področja nevrolingvistike so nam odprla nove poglede na sebe in dale osnovo za lažjo in učinkovitejšo komunikacijo s sodelavci in zasebno.
S takšnimi znanji uspešno zmanjšujemo stres in večamo zadovoljstvo sodelavcev.«
Prizadevamo si, da v ekipi poslušamo, spoštujemo in upoštevamo mnenje vseh zaposlenih in da je naša komunikacija odprta, dvosmerna. Ne skoparimo s pohvalami in smo obzirni pri kritikah. Vseeno pa se zavedamo, da lahko še bolje izkoristimo potencial vsakega posameznika in da se stresnim situacijam ne da popolnoma izogniti.
Zato smo izbrali Agilio, da je za nas izvedla delavnice na teme komuniciranja in kreativnega razmišljanja. Zdaj s pridom izkoriščamo pridobljene nove veščine. Še bolje smo spoznali sami sebe in sodelavce, predvsem pa na praktičnih primerih ugotovili, kako različnost bogati naše razmišljanje, ideje in rešitve.
Delavnice so bile zares zanimive, pridobljeno znanje pa zelo uporabno pri vsakdanjem delu s sodelavci, strankami ali pri snovanju novih idej.
Izjemni predavateljici, Špela in Janja, sta pri usvajanju veščin komuniciranja in kreativnega razmišljanja pika na i super izobraževanjem.
Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.”
Pridobljena znanja nam že dobro služijo, tako v službi, kot doma. Z vajo pa bo še marsikaj bolje. Skrbno pripravljeno gradivo je zelo praktično zasnovano in zelo uporabno.
Z delavnicami AGILIA smo bili vsi zelo zadovoljni, tako s temami, kot s samo izpeljavo. Tudi s sodelavci smo se kot tim še bolj povezali med seboj.
Vašemu podjetju Agilia želimo še mnogo dobro izpeljanih izobraževanj. Tudi takšnih, namenjenih »after 50«, saj se učimo celo življenje…”
Nikoli si ne bi mislila, da si bom pri teh letih na novo izoblikovala pogled na mnogo stresnih situacij.
Predavanja, ki potekajo sproščeno s primeri so me pripeljala do razmisleka. S praktičnimi vajami pa uspešno preoblikujem pogled na situacije, ki so bile še pred kratkim precej obremenjujoče.
Predavateljici sta izjemno pozitivno naravnani in pri vsakem udeležencu podata konstruktivno mnenje, ter pokažeta možnost za boljši izid.
Vsekakor se veselim še kakšnega srečanja z Agilio in novimi znanji.Obenem pa se zahvaljujem podjetju Agitavit, da so mi omogočili udeležbo.
Sem zelo zadovoljna.”