O nas / Reference
Kdo smo AGILIA, svetovalno izobraževalni center?
AGILIA, svetovalno izobraževalni center

AGILIA poslanstvo
Skozi usposabljanja v poslovnem svetu krepimo:
- zavzetost,
- agilnost
- in kreativnost
vseh zaposlenih.
Gradimo mostove za spoštljivo sodelovanje, zaupanje, vključenost in trajnostno rast.
AGILIA vizija
Soustvarjati svet, kjer vsak odkrije svoj neizmerni potencial in vodstva, ki presegajo meje tradicionalnih okvirov.
V AGILIA verjamemo, da so najboljše odločitve rezultat modrosti, ki se rodi iz skupnega razmišljanja, strastnih dialogov in neustrašnega premagovanja ovir.
Želimo navdihovati k ustvarjalnosti in pustiti trajen pečat v razvoju posameznikov in organizacij.

Zakaj AGILIA?
več kot 3.700 slušateljev
več kot 160 srečanj
9 nastopov na konferencah
Povpr. ocena: 4,86

Zaupali so nam tudi


Mnenja naročnikov o delavnicah s področja
KOMUNIKACIJE
Sodelavci so se delavnice Okrepimo komunikacijske kompetence udeležili z velikimi pričakovanji in po delavnici bili zelo zadovoljni.
Predvsem jih je navdušil pristen stik s predavateljicama in primeri iz prakse.
Zato so nekateri sodelavci novo znanje že hitro uporabili na svojem delovnem mestu.”
Predavanja so izvrstna v vseh pogledih, predavateljice imajo bogato znanje in izkušnje, ki jih predstavljajo tudi preko vaj. Znanje in veščine, ki jih predavajo v Agilia lahko pripomorejo k boljšemu komuniciranju in osebni rasti.
Priporočam vsem, ki se sprašujejo: “Zakaj pa s tem človekom nikakor ne morem normalno govoriti in delati?”
Delavnica “Trening učinkovitega komuniciranja”, ki jo je za nas izvedlo podjetje Agilia, je bila prava poslastica!
Predavateljica, Erika Križnar, je bila prilagodljiva kot elastika. Ne glede na to, ali smo imeli posebne zahteve glede termina ali pa smo želeli več časa za delo na lastnih primerih, je bila vedno pripravljena prilagoditi se našim potrebam.
Delavnica je bila resnično nepozabna izkušnja za našo zaključeno družbo. Prilagodljivost predavateljice nam je omogočila, da smo bili deležni izobraževanja, ki nam je bilo pisano na kožo. In seveda. Predavateljica je znala ustvariti sproščeno vzdušje, kjer smo se počutili udobno in bili pripravljeni sodelovati.
Delavnico in predavateljico toplo priporočamo vsem, ki si želijo izboljšati svoje komunikacijske veščine. Prepričani smo, da boste odnesli veliko koristnih znanj, ki jih boste uporabili tako v poslovnem kot privatnem življenju.”
Z Agilio smo poglobili kompetence obvladovanja komunikacije s težavnimi sogovorniki ter razreševanja različnih konfliktnih situacij.
Z izvedbo delavnic smo zelo zadovoljni, še posebej z organizacijo in s fleksibilnostjo predavateljev, ki so se pri izvedbi zelo prilagodili našim specifikam in potrebam. Strokovnost je bila na visoki ravni, vključili so tudi sodelovanje psihoterapevta.
Pridobljena znanja in veščine iz delavnice zaposlenim pri delu dobro služijo in jih s pridom uporabljajo.”
Prizadevamo si, da v ekipi poslušamo, spoštujemo in upoštevamo mnenje vseh zaposlenih in da je naša komunikacija odprta, dvosmerna. Ne skoparimo s pohvalami in smo obzirni pri kritikah. Vseeno pa se zavedamo, da lahko še bolje izkoristimo potencial vsakega posameznika in da se stresnim situacijam ne da popolnoma izogniti.
Zato smo izbrali Agilio, da je za nas izvedla delavnice na teme komuniciranja in kreativnega razmišljanja. Zdaj s pridom izkoriščamo pridobljene nove veščine. Še bolje smo spoznali sami sebe in sodelavce, predvsem pa na praktičnih primerih ugotovili, kako različnost bogati naše razmišljanje, ideje in rešitve.
Delavnice so bile zares zanimive, pridobljeno znanje pa zelo uporabno pri vsakdanjem delu s sodelavci, strankami ali pri snovanju novih idej.
Izjemni predavateljici, Špela in Janja, sta pri usvajanju veščin komuniciranja in kreativnega razmišljanja pika na i super izobraževanjem.
Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.”
S predavateljico Špelo sva nekoč bili sodelavki. Od nekdaj je bila po duši »učitelj«. V tem blesti. Svoje bogato znanje in veščine, nesebično in iskreno ter kolikor je le mogoče »personalizirano« prenaša naprej.
Sama vodim predan tim v turizmu, kjer je komunikacija z gosti in med seboj, za dobro opravljeno delo in medsebojno razumevanje, ključna. Kljub temu, v trenutkih obremenitev, pride tudi do konfliktnih, manj prijetnih situacij.
Da bi lažje razumeli drug drugega in se znali odzvati tudi drugače, smo se dogovorili, da za nas pripravi delavnico z naslovom »S poznavanjem različnosti do spoštljivosti in razumevanja«.
Bilo je dinamično, aktivno in ciljno usmerjeno. Ves čas nas je spremljal »AHA« efekt. Spoznali smo, da smo vsi popolno nepopolni, kako moramo delovati da bomo odličen team in kako zelo pomembno je aktivno poslušanje.
Toplo priporočam!“
Z Agilio smo prvič sodelovali pri dvigu komunikacijskih veščin naših farmacevtskih inšpektorjev, ki najpogosteje prihajajo v stik s težavnimi sogovorniki.
Zadovoljstvo je bilo izjemno, zato smo se odločili, da izobraževanje ponudimo vsem zaposlenim na agenciji.
Znanje je vrednota, vendar se le skozi ustrezne komunikacijske kanale lahko oplemeniti. Zato verjamemo, da je prava moč skrita v veščinah ustreznega komuniciranja.«
Mnenja naročnikov o delavnicah s področja
KREATIVNOSTI, TIMSKEGA DELA IN AGILNOSTI
Želim izraziti iskreno pohvalo vsem, ki ste sodelovali in prispevali k uspehu nedavno izvedenega notranjega izobraževanja “Spoznajte vašega novega sodelavca – ChatGPT”.
Zahvala gre izobraževalnemu centru Agilia ter predavateljici Janji Milič Velkaverh, ki je s svojim strokovnim znanjem in odličnim pristopom omogočila, da smo pridobili dragocene informacije o novih digitalnih procesih, ki bodo kmalu predstavljali naš vsakdan.
Posebno priznanje si zasluži tudi kadrovska služba SIJ Acroni za odlično organizacijo dogodka ter sposobnost, da vedno znova prepozna in prinese zanimive vsebine, še posebej na področju novih tehnologij.
Hvala vsem za vašo predanost in sodelovanje. Veselimo se nadaljnjih priložnosti za skupno učenje in rast.
Delavnica kreativnosti je v celoti izpolnila naša pričakovanja.
Udeleženci smo preživeli zelo prijetno dopoldne, v katerem smo skozi teorijo in prakso spoznali nova orodja za spodbujanje kreativnosti v timu.
In – kar je najpomembneje – delavnica je še okrepila timskega duha med nami.”
Podjetje Agilia in predavateljica Janja Milič Velkaverh so nam pokazali, kako razvijati odličnost in razmišljati kot pravi inovator, izven prehojenih in že označenih poti.
Priporočamo podjetjem in organizacijam z visokimi in svet spreminjajočimi se cilji.
Prizadevamo si, da v ekipi poslušamo, spoštujemo in upoštevamo mnenje vseh zaposlenih in da je naša komunikacija odprta, dvosmerna. Ne skoparimo s pohvalami in smo obzirni pri kritikah. Vseeno pa se zavedamo, da lahko še bolje izkoristimo potencial vsakega posameznika in da se stresnim situacijam ne da popolnoma izogniti.
Zato smo izbrali Agilio, da je za nas izvedla delavnice na teme komuniciranja in kreativnega razmišljanja. Zdaj s pridom izkoriščamo pridobljene nove veščine. Še bolje smo spoznali sami sebe in sodelavce, predvsem pa na praktičnih primerih ugotovili, kako različnost bogati naše razmišljanje, ideje in rešitve.
Delavnice so bile zares zanimive, pridobljeno znanje pa zelo uporabno pri vsakdanjem delu s sodelavci, strankami ali pri snovanju novih idej.
Izjemni predavateljici, Špela in Janja, sta pri usvajanju veščin komuniciranja in kreativnega razmišljanja pika na i super izobraževanjem.
Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.”
Mnenja naročnikov o delavnicah s področja
VODENJA IN DVIGOVANJA ZAVZETOSTI
Razvojni pogovori in »nova« realnost je tema, ki je še kako aktualna v trenutni situaciji. S pomočjo gospe Janje in gospe Špele smo vodje na Vzajemni prejeli veliko novih načinov in veščin kako ohranjati zavzetost zaposlenih, vzpostavljati medsebojno zaupanje med sodelavcem in vodjo ter kako na učinkovit način spremljati realizacijo ciljev posameznika.
S kombinacijo praktičnih nasvetov in takojšnjim reševanjem konkretnih izzivov, ki sta jih predstavili, smo novosti že takoj vpeljali v naše razvojne pogovore.
Vsekakor zelo dobra nadgradnja za opravljanje pogovorov na prilagojen, oddaljen način”
Navdušena sem nad vsebino in izvedbo delavnice, ki je potekala v sproščenem in kreativnem vzdušju, zato vse pohvale izvrstni predavateljici.
Obravnavana tematika je bila podana na zanimiv in razumljiv način, podkrepljena je bila tudi s praktičnimi primeri, kar mi bo v veliko pomoč pri mojem delu.
Menim, da je gospa Špela v izvedenem predavanju odlično ozavestila ključne korake pri podajanju povratne informacije in izvajanju letnih razgovorov.
Prezentacija in govor sta bila lepo strukturirana, tako da so predavanju lahko sledili tudi novi vodje.«
Z Agilio smo se prvič srečali, ko smo se nanje obrnili s prošnjo po predstavitvi projekta ASI na našem dogodku za podjetja.
Na nas so naredili pozitiven vtis njihova odprtost, odzivnost in izkušenost. Ko smo jih na dogodku še doživeli, smo vedeli, da se bodo naše poti še srečevale.
Naslednje srečanje se je zgodilo na delavnici za zaposlene “Kako se motivirati, ko nam pade motivacija”, ki se je dotaknila prav vsakega zaposlenega ne le poslovno ampak tudi privatno.
Strokovna in izkušena predavateljica nas je preko teoretičnih izhodišč, številnih konkretnih primerov in nalog popeljala na področja naših misli, odnosov in ravnanj, kjer je vsakdo lahko našel možnosti za izboljšavo – za ohranjanje umirjenosti, osredotočenosti in pozitivne naravnanosti.
Zaposleni so bili navdušeni nad delavnico in presenečeni, da je dan kljub veliko informacij in aktivnosti tako hitro minil, nova znanja pa že s pridom uporabljajo.“
Mnenja naročnikov o delavnicah s področja
JAVNEGA NASTOPANJA, POGAJANJ IN PRODAJE
Delavnica » Personalizacija prodajnega pristopa za dvig učinkovitosti«, ki jo je izvedla Agilia, je bila intenzivna in zelo koristna.
Predavateljica Erika je imela odličen fokus in teorijo podkrepila s številnimi primeri iz prakse.
Seznanili smo se s pomembnimi koraki v prodaji, od dobrega stika s kupcem do predstavitve ponudbe, zaključevanja prodaje in poprodajnih aktivnosti.
Našo pozornost je držala zanimiva in koristna vsebina ter aktivno sodelovanje z vajami.
Zelo bi pohvalil tudi gradivo, ki je koristen priročnik za uporabo v praksi.
Delavnico vsekakor priporočam sleherni prodajni ekipi, saj vsebuje koristna znanja, ki jih potrebujemo v prodaji, kakor tudi v vsakdanjem življenju.
Agilia je za nas izvedla 2-dnevno delavnico “Priprava in izvedba učinkovite poslovne prezentacije z napredno rabo PowerPointa”. Delavnica me je navdušila. Poleg osvežitve znanja o PowerPointu sem pridobila tudi izjemno dragocene veščine za ustvarjanje zanimivih in prepričljivih predstavitev. Spoznala sem tudi nove, naprednejše funkcionalnosti, s katerimi bom lahko prezentacije dvignila še na višji nivo.
Poleg same tehnične priprave prezentacije v Power Pointu smo se naučili tudi, kako si lahko kot predavatelj zmanjšamo tremo, dvignemo svojo karizmatičnost, nadzorujemo svojo besedno in nebesedno komunikacijo ter vzpostavljamo interakcijo s publiko. Vrhunec delavnice je bila zagotovo izvedba predstavitev s strani udeležencev. Vanjo smo skušali vplesti vse, kar smo se v obeh dneh naučili. Med seboj smo si izmenjali tudi konstruktivno povratno informacijo, da bodo naši nastopi lahko v bodoče še boljši.
Zahvala gre tudi predavateljici, Janji Milič Velkaverh, za sproščen, a zelo strokoven in strukturiran način podajanja znanja, za vse praktične nasvete in interaktiven pristop. Delavnica je bila zelo zanimiva in koristna, kar se je odrazilo tudi v aktivnem sodelovanju vseh udeležencev. Z Agilio bomo zagotovo še sodelovali.“
Mnenja naročnikov o delavnicah s področja
SKRBI ZA POČUTJE ZAPOSLENIH
V Zadrugi KGZ Sloga Kranj smo v okviru programa za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih in krepitvi njihovih kompetenc – ASI 2021 izvedli več delavnic, tudi s strani podjetja AGILIA.
Prepoznali smo stres in njegove sprožilce, se naučili metod za omilitev negativnega stresa in spoznali tehnike za sproščanje, preprečitev nastanka bolezni in izgorelosti. Predstavljene so nam bile številne praktične tehnike, vaje in aktivnosti za raztezanje, telovadbo in sproščanje, ki jih lahko enostavno izvajamo tako na delovnem mestu kot tudi v vsakdanjem življenju. Poudarek pa je bil na njihovi interaktivnosti in spodbujanju prenosa teorije v prakso.
Vlaganje v zdravje zaposlenih je pomembno, koristno in se dolgoročno obrestuje vsakemu delodajalcu. Želimo si, da bi zaposleni čim več predstavljenega znanja tudi ponotranjili in prenesli v vsakdanjo prakso. Že z majhnimi dnevnimi navadami lahko vsak sam veliko naredi za svoje dobro psihofizično stanje, počutje, zadovoljstvo in lahko tako produktivno delamo v vseh obdobjih svojega življenja.«
Nikoli si ne bi mislila, da si bom pri teh letih na novo izoblikovala pogled na mnogo stresnih situacij.
Predavanja, ki potekajo sproščeno s primeri so me pripeljala do razmisleka. S praktičnimi vajami pa uspešno preoblikujem pogled na situacije, ki so bile še pred kratkim precej obremenjujoče.
Predavateljici sta izjemno pozitivno naravnani in pri vsakem udeležencu podata konstruktivno mnenje, ter pokažeta možnost za boljši izid.
Vsekakor se veselim še kakšnega srečanja z Agilio in novimi znanji.Obenem pa se zahvaljujem podjetju Agitavit, da so mi omogočili udeležbo.
Sem zelo zadovoljna.”
V življenju si spletemo različne vzorce, ki nas včasih ovirajo pri doseganju novih ciljev tako v osebnem in poslovnem okolju.
Ko sem bila postavljena v težko situacijo, sem se odločila za osebni coaching pri ga. Eriki. Kasneje pa sem se vključila tudi v serijo delavnic s področja NLP kompetenc.
Vsa pridobljena znanja in tehnike so mi bile v pomoč pri spoznavanju sebe, za dvig moje samozavesti, reagiranju v določenih situacijah ter pri postavljanju pomembnih ciljev. Uvedla sem tudi nekaj zdravih navad za pomoč pri zmanjševanju vsakodnevnega stresa.
Agilijo priporočam vsakomur, ki si v življenju želi osebne rasti ter doseganja novih ciljev.“
Mnenja naročnikov o delavnicah s področja
CELOSTNEGA USPOSABLJANJA, SVETOVANJ IN COACHINGA
Sodelovanje z Agilio smo sprva vzpostavili za pripravo strategije v okviru projekta ASI.
Svetovanje je bilo opravljeno profesionalno in v dogovorjenih rokih. Upoštevana so bila vsa naša izhodišča, hkrati pa smo dobili veliko dobrih idej in pobud za izboljšave na podlagi predhodno opravljene meritve organizacijske klime.
Tako smo se odločili, da nadaljujemo sodelovanje tudi s projektom »Uvajanje in izvajanje obdobnih razgovorov s sodelavci za dvig motivacije.
Sodelovanje smo razširili tudi na področje izobraževanj.
Delavnice s področja nevrolingvistike so nam odprla nove poglede na sebe in dale osnovo za lažjo in učinkovitejšo komunikacijo s sodelavci in zasebno.
S takšnimi znanji uspešno zmanjšujemo stres in večamo zadovoljstvo sodelavcev.«
Biti vodja je največkrat položaj, ki je povezan z močjo, vendar je hkrati povezan z odgovornostjo in zavezanostjo. Hitro lahko vodenje postane resno breme, v kolikor se posameznik ne zna spopasti s težavami, ki se mu pojavljajo na poti.
Individualni coaching je dejansko nekaj, kar je posamezniku v pomoč, da doseže želene spremembe pri sebi, ustvari novo okolje, spoznava nove vzorce razmišljanja in delovanja. Nudi nov, boljši vpogled v lasten način vodenja in hkrati te neprestano spodbuja k iskanju boljših rešitev.
Osebno mi je pridobljeno znanje zelo pomagalo pri izboljšavi komunikacije in organizaciji dela znotraj tima, prav tako pa v privatnem življenju. Rezultati dela s Špelo so bili vidni že po parih srečanjih. Resnično se veselim nadaljevanja….“
Pridobljena znanja nam že dobro služijo, tako v službi, kot doma. Z vajo pa bo še marsikaj bolje. Skrbno pripravljeno gradivo je zelo praktično zasnovano in zelo uporabno.
Z delavnicami AGILIA smo bili vsi zelo zadovoljni, tako s temami, kot s samo izpeljavo. Tudi s sodelavci smo se kot tim še bolj povezali med seboj.
Vašemu podjetju Agilia želimo še mnogo dobro izpeljanih izobraževanj. Tudi takšnih, namenjenih »after 50«, saj se učimo celo življenje…”
Specifični časi, delo v službi pomoči z ranljivo skupino uporabnikov s pridobljeno možgansko poškodbo, terjata nenehno strokovno učenje in osebnostno rast.
Z Agilio smo se dotaknili procesov, ki so stalnica in nikoli dokončana zgodba. Vedno je prostor za izboljšave v komunikaciji, razumevanju sodelavca in uporabnika in nenazadnje samega sebe.
Temperamentni, strokovni in dinamični predavateljici sta nas popeljali skozi proces učenja z uravnoteženimi pristopi teoretičnih vsebin in delavnic. Delo je potekalo v skupini, dodana vrednost pa je v tem, da ima vsak udeleženec možnost in dovolj »prostora«, da pogleda vase in aktivira vse tisto, kar ima dobrega v sebi in aktivira veščine in razvija kompetence.
Kot mlada vodja brez izkušenj na področju vodenja sem se odločila, da se na novo delovno mesto dobro pripravim.
Boljše odločitve kakor individualni coaching s Špelo Munih Stanič v podjetju Agilia ne bi mogla sprejeti, saj so mi vse vsebine zelo pomagale k temeljitem reševanju konfliktov, dobri komunikaciji in vzpostavitvi dobrega timskega duha v delovni enoti. Učenje načinov dobrega vodenja na praktičnih primerih v mojem delovnem okolju in individualni pristop pri podajanju vsebin je pripomoglo h hitremu in kvalitetnemu učenju in razvijanju vodstvenih kompetenc.
Dejstvo, da se dober vodja ne rodiš, ampak dober vodja postaneš s trudom in nenehno osebnostno rastjo zato so pogosta kvalitetna izobraževanja v takšni obliki zelo pomembna.“
Pri Gospodarski zbornici Dolenjske in Bele krajine, ki je ustanovljena aprila 2007, večplastno zagotavljamo številne strokovne vsebine, dogodke in projekte, s katerimi krepimo konkurenčnost, razvoj, inovativnost in poslovno uspešnost gospodarstva ter kompetence zaposlenih.
Pri naši dejavnosti je ključnega pomena sodelovati s kompetentnimi, strokovnimi in agilnimi izvajalci. Med te prav gotovo sodi ekipa AGILIA s katero sodelujemo od aprila 2022.
V dobrem letu smo z Agilijo oblikovali kar 18 strokovnih vsebin med katerimi so poglobljene intenzivne delavnice (izobraževanja) in posamezni prispevki (predavanja, delavnice) v sklopu naših strokovnih sekcij.
Naše izkušnje z Agilijo so, da se agilno prilagajajo našemu poslanstvu in dejavnosti pri tem nemalokrat presežejo naša pričakovanja ter hkrati dosegajo visoke ocene, ki jih za vsakega izvajalca pri nas določijo predvsem udeleženci naših dogodkov.“
Poslanstvo Agilia
Za kaj se zavzemamo?
Poslanstvo Agilie je odkrivati potencial zaposlenih in z njihovim razvojem ustvarjati uspešne organizacije za prihodnost.

Prepletamo širok spekter managerskih znanj z zadnjimi dognanji nevro-znanosti in poslovno najbolj učinkovitimi nevrolingvističnimi tehnikami.
Verjamemo, da imajo vaši zaposleni v sebi vse zmožnosti za učinkovito in uspešno poslovanje. Izziv je, kako to potegniti iz njih.
Z različnimi metodami prebujamo motiviranost, agilnost in kreativnost v ljudeh in z razvojem komunikacijske veščine razvijamo kvalitetne in trajne odnose v timu.
Kaj nas motivira?
Vaš uspeh! Ni večje nagrade, kot je udejanjenje želje in ponosa zaposlenih, da pripadajo dobri organizaciji.
Vse kar učimo, smo sami preizkusili v praksi. Vemo kaj deluje in kaj ne.
Ste pripravljeni, da tudi v vašem kolektivu pomagamo napisati uspešno zgodbo?
Veselimo se sodelovanja z vami!

Kontaktirajte nas
Predavatelji in svetovalci
V svetovalno izobraževalnem centu AGILIA smo združeni izkušeni strokovnjaki, z več kot 20 let poslovnih in vodstvenih izkušenj, mednarodnim certifikatom Mojster Praktik NLP ter drugimi certifikati.
mag. Špela Munih Stanič
je prejemnica nagrade Artemida, ki jo Združenje manager podeljuje vodilnim managerkam za trajni prispevek k razvoju ženskega managementa. V vlogi generalne direktorice je vodila več podjetij.
Diplomirala in magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, na Filozofski fakulteti pa še zaključila pedagoško andragoško izobraževanje. Kot mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP (INLPTA), svoje izkušnje vodenja različno velikih podjetij in dela z ljudmi prenaša v poslovna svetovanja in predavanja.
Je avtorica, soavtorica in predavateljica programov s področja komunikacije in vodenja.
Njena strast so ljudje: Verjame, da se v vsakem zaposlenem skriva potencial, ki ga lahko odpre dober vodja ter da je vodenje misija ustvarjanja dobrih odnosov, temelječih na povezovanju in zaupanju.
S svojo pozitivno energijo in zaupanjem v ljudi rada podira namišljene meje. Njena zavzetost, srčnost in optimizem tudi na predavanjih ustvarjajo dobro energijo, njena ciljna naravnanost pa poskrbi za prenos znanja, izkušenj in praktičnih nasvetov, v prakso.
mag. Janja Milič Velkaverh
V svoji več kot 20-letni vodstveni karieri je vodila službe za razvoj in trženje v podjetjih Teledat, Najdi.si in TSmedia (Telekom Slovenije) ter kasneje v javnem gospodarskem zavodu svetovala generalnemu direktorju na področju organizacije in razvoja.
Po diplomi z managementa na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je magistrirala s področja organizacijske kulture in uvajanja notranjega podjetništva v korporacijah.
Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP (INLPTA), svetovalka in poslovni coach. Zaključila je Akademijo Dialogika (Karnion) ter pridobila certifikate kreativnega razmišljanja po metodah De Bona.
Ima večletne predavateljske izkušnje na področju agilnega in kreativnega timskega dela, komunikacije, trženja, organizacije poslovanja in kulture podjetja, predava tudi na višješolskih programih ter kongresih.
S svojimi izkušnjami, pridobljenimi v različnih panogah in naravno igrivostjo, posluhom za različne ljudi ter nenavadne ideje naredi delavnice zanimive, prijete in interaktivne.
Erika Križnar, mag. org.
Med skoraj 30-letnem delovanjem v poslovnem okolju je nabrala bogate izkušnje dela z ljudmi pri delu v nabavi in izjemno uspešnim vodenjem prodajnega tima. Zaradi izjemnih rezultatov se je zavod uvrstil celo med najhitreje rastoča podjetja v Sloveniji – med Gazele.
Diplomirala je iz Upravljanja in poslovanja nato pa je svoje strokovno znanje nadgradila še s strokovnim magisterijem iz Organizacije in managementa.
Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP - nevro-lingvističnega programiranja (INLPTA) ter certificirana coachinja po programu Neuroeducation za izvajanje svetovalnega pogovora, terapije za delo z ljudmi ali vodenje skupin.
Predavateljica in coach s področja osebne in poslovne rasti, komunikacije, grajenja odnosov, obvladovanja stresa, razvoja timov, prodaje in nabave ter nosilka certifikata Women in Leadership za izvršilne vodstvene spretnosti.
Primere iz prakse spretno vnaša v svoja predavanja ter tako popestri vsebino in udeležencem približa praktično vrednost tematike, ki jo predstavlja.

Področja delovanja

Poslovne delavnice
Način kako vaši zaposleni razmišljajo in delajo, je ogledalo vašega podjetja. V spreminjajočem se okolju so potrebne nove kompetence, zato je investicija v delavnice za zaposlene v tem obdobju, investicija v prihodnost.

Svetovanje
Želite uvesti bolj trajnostno naravnano organizacijsko kulturo? Vaš tim popeljemo skozi analizo obstoječe organizacijske kulturo, pripravo izhodišč za prilagoditve ter usposobimo za izvedbo potrebnih sprememb v organizaciji.

Poslovni in osebni coaching
Če ste preizkusili že različne načine, da bi rešili svoj problem pa sami niste bili najbolj uspešni? Coaching vam pri tem lahko pomaga. Izvajamo ga tako za poslovne, kot za osebne namene.